Fester dere med barna i hus?

nei sånt gjør jeg hvertfall ikke. skummelt og horribelt om folk gjør sånn.
Har hatt en venninnekveld med litt ost og vin et par ganger men langt i fra fest og langt i fra mye vin.

Vi har ikke fest nei, men å drikke øl/vin mens vi lager middag med flere vennepar, DET gjør vi.

Og gjerne er vi oppe til kl fire på natten! Og herrefred, det kan faktisk hende besøket sover over!![:o]

Nei, overhodet ikke!

..men å ta et glass vin syns jeg ikke er ille da, så sant det er noen som ikke har smakt alkohol tilgjengelig i tilfelle man plutselig må på legevakta med de små... [;)]

Nei!

Det ER helt feil.. Mangler evne til å kunne tenke litt fremover da ja..

Jeg kunne aldri ha gjort det nei... Men vet om noen som har gjort det[&o]

Nei, nei, nei! Noen lørdager tar sambo 1 øl, men der er grensa. Jeg drikker overhodet ikke alkohol når ungene er hjemme.

Har gjerne venner her på middag og vin på kvelden, men ingen stor fyllefest nei. Har så mange potensielle barnevakter i nærheten uansett.

Nope... Nå skal det sies at vi har ikke hatt en eneste fest siden vi fikk barn, for 4 år siden[:-]
Men til tider er vi på fest hos andre.

Jeg mener at alkohol og barn ikke hører sammen, selv om barna ligger og sover.
Vi har hatt middagsselskap og venner på besøk på kveldstid, men aldri fest.

ORIGINAL: Anna Anka

Tjei...

Spørs hva du mener med festing...

Kan gjerne ha besøk og servere rødvin lizzm... og tar et par glass selv også..., men ikke snakk om flatfyll akkurat...

ORIGINAL: dolly duck

Kunne virkelig aldri falt meg inn! Fest og barn passer ikke sammen idet hele tatt!

SIGN!

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

NEI, det skal det IKKE gjøres!
Har alt for mange vonde minner der alkohol er involvert, så NEVER!

Er blitt konsumert 2-3 øl her av gubben siden Lille kom til, for 4 mnd siden!
Føler vi er flinke!
Men det skulle bare mangle...

Vet om et par som begge pleier å være meget beruset når ungene er hjemme...
Skjærer i hjertet! [:(]

Hvis du VET at slikt foregår burde du sende en bekymringsmelding.

Her kan jeg godt ha en venninne over eller kjæresten, og vi kan ta noen glass vin sammen, men aldri fest på den måten.

ikke som i full fest med høy musikk og fulle folk ravende rundt nei...
men tar meg et glass med noen venninner KAN jeg gjøre ja.. gjør det igrunn 1 gang hvert jubelår.... eller hvert 3.jubelår...

ORIGINAL: Facelift

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

signerer det ja...

Det kan fint være folk hjemme hos oss som spiser og drikker alkohol, noen kan sikkert bli nokså brisne, men jeg og samboer bytter på å holde oss kjørbare og den som ikke skal kunne kjøre kosedrikker 3-4 enheter (det vil IKKE si si 4 bokser øl, 1 enhet er 0,35dl øl). Vi har gjerne på musikk, mens man snakker og ler høyt, tungt sovehjerte på småen [;)]

Jeg trenger en del søvn, men samboer trenger 4-5 timer og så er han klar for en ny dag [:)]

Vi har et sosialt og aktivt liv, og Joa er med på mye av det [:)]

ORIGINAL: Anna Anka

Tjei...

Spørs hva du mener med festing...

Kan gjerne ha besøk og servere rødvin lizzm... og tar et par glass selv også..., men ikke snakk om flatfyll akkurat...

Ofte så er en av oss edru, eller vet at andre rundt oss er det, om det skulle bli legevakten o.l.

Nei,det gjør vi ikke.. Men kan ta oss 1 øl, men det er jo noe HELLT annent en en fest..

blir ikke barna litt redde da om de våkner og der er folk å drikker og fulle ect??? [8|]

Nei, jeg drikker ikke når hun er i hus!!

nei, men sambo kan gått ta noen øl om vi har besøk...

men vi har en regel at vertfall 1 av oss skal være helt edru itilfelle noe skjer med lillegutt å han må på legevakt... tilfelle sykdom lixom...
jeg kjører ikke et par timer etter en øl heller.. ingenting skal det være i kroppen min for at jeg kjører altså!...

nei, kunne kansje tatt et glass vin elelr ei øl eller cider elelr noe slik for kos men aldri noe fest nei 

Back
Topp