Fester dere med barna i hus?

Destiny85

Forumet er livet
Er det vanlig?

Hører om flere som forteller at de er hjemme alene med barna og at de får besøk og tar en fest etter leggetid.
Kjenner jeg får vondt inni meg når de forteller at de drakk så og så mye, var oppe så og så lenge osv...

Hva i all verden gjør man om barna våkner? Om barna blir syke?

Er det bare jeg som er hysterisk som synes det der blir helt feil?[&:]

Nei, det gjør jeg ikke. og synes de som gjør det mangler en skrue eller to oppi topplokke

Nei.. Kan ta meg et glass,ja.. Men that's it [:)]

Nei absolutt ikke. Det er ikke aktuelt i dette huset!!!

Nei, det gjør vi absolutt ikke! Og har heldigvis ikke hørt om at noen jeg kjenner gjør det heller.
I mitt hus er det lov med ett glass vin el. lign. etter at ungene har lagt seg.

Tjei...

Spørs hva du mener med festing...

Kan gjerne ha besøk og servere rødvin lizzm... og tar et par glass selv også..., men ikke snakk om flatfyll akkurat...

Aldri festet mens lillegull har vært hjemme nei..
Tar meg ofte et glass vin på kvelden og så hender det vi har "spillkveld" med naboene med litt god mat og drikke.. Men aldri festing..

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg kan være alene med barna og dele en flaske vin med ei venninne.. men nå er jeg heldig som alltud har noen naboer som kan kjøre om nødvendig.. 

rett som det er[;)]

ikke fest nei, nærmeste fest vi har vært med Martin hjemme var sambo og 2 kompiser som satt å drakk litt etter leggetid da selfølgeli, men med lav musikk og jeg var ædru.

Så har jeg å en veninne tatt noen glass vin en kveld før mamma kom å var barnevakt, var og etter leggetid...å mamma kom etter en time så dro vi ut...

Hadde aldri kunne tenkt meg til å ha bare fulle folk eller generellt overstadig beruset folk i samme hus som Martin, han skal alltid føle seg trygg å vite han kan bli tatt godt hånd om hvis han våkner løpet av natten eller kvelden.
samt ha friske ædru mennesker å forholde seg til på morgenen

ORIGINAL: Anna Anka

Tjei...

Kan gjerne ha besøk og servere rødvin lizzm... og tar et par glass selv også..., men ikke snakk om flatfyll akkurat...

Minus z-ene i lizzm [8D]

Aldri i verden!! Rart at du i det hele tatt tviler på om det er normalt?!
Dem som gjør det kan umulig bry seg mye. Blir kvalm! Men jeg kjenner heldigvis ingen

Kunne virkelig aldri falt meg inn! Fest og barn passer ikke sammen idet hele tatt!

ikke fest nei! nettopp mtp om ungen våkner og finner huset fullt av berusede folk.

men kan godt få besøk av en eller to venninner og lage mat med et glass vin til.

er du GAL ???
aldri i verden!

Jeg drikker omtrent ALDRI, såe......men sambo har hatt guttekvelder nede mens jeg har vært oppe.......De er jo voksne mennesker så det er ikke akkurat flatfyll, men noen glass blir det vel. Men jeg er jo edru og ikke med på fest og vi er i en annen etasje.......

Det kommer aldri til å skje her hvertfall!!

Å ta seg et glass vin o.l er greit, men ikke fest!

ORIGINAL: KristineBirgitte

ORIGINAL: Anna Anka

Tjei...

Minus z-ene i lizzm [8D]

og hvitvin istedenfor rødvin[:D]

Kan ikke være mye mellom øra på de som gjør det hvertfall!
Kunne aldri falt meg inn å feste når ungen var hjemme.
Helt greit at mannen og et vennepar tar seg noe i glasset, men jeg har kun drukket EN rusbrus når snuppa har vært hjemme[:)]
Føler ikke for å drikke mer, tenk om noe skulle skje![8|]

Back
Topp