Festdrakt

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Noken so har fått tak i bunad/festdrakt te 17 mai? :) Erfaring mtp str..?!:) Har sett meg ut den fra name it, men ska innom barnas hus og :)

Har fått den fra name it i str 68, men tror kanskje jeg skal bytte det i 62 siden ho fortsatt bruker 56:-) Jeg har såååå lyst til å gå med bunaden miiiin, men ser for meg at det blir litt tungvint mtp ammingen:-p

Va di små i str? Min bruke 56 no, so me klara oss med str 62 trur eg

Har kjøpt i 62 fra name it. Han vil være nesten tre mnd og bruker 56 nå, så satser på at det passer :) jeg ville gjerne også brukt bunaden min, men trur det blir vanskelig med den amminga :(

Har 56 og 68 i Name it sin etter storebror. Håper en av de vil passe

Har kjøpt i 62 fra name it. Han vil være nesten tre mnd og bruker 56 nå, så satser på at det passer :) jeg ville gjerne også brukt bunaden min, men trur det blir vanskelig med den amminga :(
Funker det alså :) jeg hae ammet med bunad ;) og skal det i år :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kunne tenkt meg en. Men blir bare brukt en gang :(

Du sier du kunne tenke deg en ? Men du kommer bare til å bruke den en gang ? Jeg har ikke telling på hvor mye jrg har brukt min

Til småen.. Har en. Budnad til meg ikke brukt den på 2-3 år blir ikke brukt i år heller, redd for å ødelegge den med gris og babtgulp og ikke lett å amme heller :)

Funker det alså :) jeg hae ammet med bunad ;) og skal det i år :)

Jeg trur desverre ikke det funker med min bunad. Har beltestakk, og må da praktisk talt av med hele bunaden for å få ut puppen :p Hehe.. Har tenkt tanken å pumpe meg og gi flaske 17. Mai, men vil jo sikkert få veldig spreng og da må jeg jo pumpe meg uansett så da er jeg jo like langt :p

Jeg trur desverre ikke det funker med min bunad. Har beltestakk, og må da praktisk talt av med hele bunaden for å få ut puppen :p Hehe.. Har tenkt tanken å pumpe meg og gi flaske 17. Mai, men vil jo sikkert få veldig spreng og da må jeg jo pumpe meg uansett så da er jeg jo like langt :p
Jeg har austagderbunaden, men ser også for meg at det blir mye styr med amminga! Jenta mi er ganske åå klokka ift mat da, så kan være jeg tar den på meg på formiddagen mår ho gjerne sover en 3-4 timer, bare sånn for bildenes skyld:-)

Aha, skjønner ;) får du fort spreng ? Jeg får også det hvis det går mer enn 3 timer så jeg må bare amme ;)

Har fått den fra name it i str 68, men tror kanskje jeg skal bytte det i 62 siden ho fortsatt bruker 56:-) Jeg har såååå lyst til å gå med bunaden miiiin, men ser for meg at det blir litt tungvint mtp ammingen:-p
Nettopp gått over fra 50 - 56, 1,5 el to uker siden. Nå i dag skal jeg lete frem 62. 7 uker i går
Begynte plutselig å vokse så fort :o

Jeg har austagderbunaden, men ser også for meg at det blir mye styr med amminga! Jenta mi er ganske åå klokka ift mat da, så kan være jeg tar den på meg på formiddagen mår ho gjerne sover en 3-4 timer, bare sånn for bildenes skyld:)
Han her er ikke innstilt iforhold til mat, men kan jo hende det bedrer seg på en måned:)

Back
Topp