Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker det alsåHar kjøpt i 62 fra name it. Han vil være nesten tre mnd og bruker 56 nå, så satser på at det passerjeg ville gjerne også brukt bunaden min, men trur det blir vanskelig med den amminga
![]()
Det tror jeg spørs veldig på bunaden! Med min så må jeg omtrent av med hele bunaden for å få tak i puppen, da lar jeg den ligge i år.. :-DFunker det alsåjeg hae ammet med bunad
og skal det i år
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
En gang ?Kunne tenkt meg en. Men blir bare brukt en gang![]()
Ja brukt en dag og aldri igjen.En gang ?
Du sier du kunne tenke deg en ? Men du kommer bare til å bruke den en gang ? Jeg har ikke telling på hvor mye jrg har brukt minJa brukt en dag og aldri igjen.
Til småen.. Har en. Budnad til meg ikke brukt den på 2-3 år blir ikke brukt i år heller, redd for å ødelegge den med gris og babtgulp og ikke lett å amme hellerDu sier du kunne tenke deg en ? Men du kommer bare til å bruke den en gang ? Jeg har ikke telling på hvor mye jrg har brukt min
Sorry jeg trodde jeg leste en annen trådTil småen.. Har en. Budnad til meg ikke brukt den på 2-3 år blir ikke brukt i år heller, redd for å ødelegge den med gris og babtgulp og ikke lett å amme heller![]()
Jeg trur desverre ikke det funker med min bunad. Har beltestakk, og må da praktisk talt av med hele bunaden for å få ut puppenFunker det alsåjeg hae ammet med bunad
og skal det i år
Jeg har austagderbunaden, men ser også for meg at det blir mye styr med amminga! Jenta mi er ganske åå klokka ift mat da, så kan være jeg tar den på meg på formiddagen mår ho gjerne sover en 3-4 timer, bare sånn for bildenes skyldJeg trur desverre ikke det funker med min bunad. Har beltestakk, og må da praktisk talt av med hele bunaden for å få ut puppenHehe.. Har tenkt tanken å pumpe meg og gi flaske 17. Mai, men vil jo sikkert få veldig spreng og da må jeg jo pumpe meg uansett så da er jeg jo like langt
![]()
Aha, skjønnerJeg trur desverre ikke det funker med min bunad. Har beltestakk, og må da praktisk talt av med hele bunaden for å få ut puppenHehe.. Har tenkt tanken å pumpe meg og gi flaske 17. Mai, men vil jo sikkert få veldig spreng og da må jeg jo pumpe meg uansett så da er jeg jo like langt
![]()
Har fått den fra name it i str 68, men tror kanskje jeg skal bytte det i 62 siden ho fortsatt bruker 56Jeg har såååå lyst til å gå med bunaden miiiin, men ser for meg at det blir litt tungvint mtp ammingen
![]()
Nettopp gått over fra 50 - 56, 1,5 el to uker siden. Nå i dag skal jeg lete frem 62. 7 uker i gårHar kjøpt i 62 fra name it. Han vil være nesten tre mnd og bruker 56 nå, så satser på at det passerjeg ville gjerne også brukt bunaden min, men trur det blir vanskelig med den amminga
![]()
Han her er ikke innstilt iforhold til mat, men kan jo hende det bedrer seg på en månedJeg har austagderbunaden, men ser også for meg at det blir mye styr med amminga! Jenta mi er ganske åå klokka ift mat da, så kan være jeg tar den på meg på formiddagen mår ho gjerne sover en 3-4 timer, bare sånn for bildenes skyld![]()