Fertilitetsmonitor

Har ingen tro for at jeg blir gravid denne gangen. Har ingen tegn. Jeg retter hodet opp. Det blir nok ingen desember barn. Da satse vi på januar
Bedre å innfinne seg med det, når skygger forsvinner fra tester. For da slipper man bli kjempe skuffa når mensen kommer ❤️ hvis mensen kommer, så får du ha lykke til i neste pp❤️

Prøvde monitor før jeg fikk vite at om du har en syklus på 40 dager og mer så fungerer den ikke, så det var synd,da det hadde vært greit og ha en ting å forholde seg til

Heii
Denne syklusen har jeg valgt å ikke fokusere sp mye på monitor da den aldri slår ut på Max og jeg trengte en pause fra alt. Eggløsning skjer og det er sjekket hos gyn men det plukkes bare ikke opp av tester eller monitor hos meg..
men tenkte å ta den i bruk når neste mens starter. Hva gjør dere da?
Bare registrerer dere som vanlig på første dag i syklus eller nullstiller dere monitoren helt å starter på nytt?

Heii
Denne syklusen har jeg valgt å ikke fokusere sp mye på monitor da den aldri slår ut på Max og jeg trengte en pause fra alt. Eggløsning skjer og det er sjekket hos gyn men det plukkes bare ikke opp av tester eller monitor hos meg..
men tenkte å ta den i bruk når neste mens starter. Hva gjør dere da?
Bare registrerer dere som vanlig på første dag i syklus eller nullstiller dere monitoren helt å starter på nytt?
Jeg har gammel type monitor. Så jeg nuller alt og starter på ny. Funker det. Jeg kan gå videre. Men tror den husker litt syklus. Og da blir jeg frustrert.
Vet ikke hvordan det er med ny type.

Back
Topp