Fertilitetsmonitor

Ja jeg har tenkt det . Men så stoler jeg ikke helt på strimler etter jeg slet med høye hele tiden etter el frem til siste 2 pp :bag:
Jeg hadde mye sterke streker en periode, gikk opp og ned og ble ikke klok på det. Men jeg temper samtidig og fant ut jeg nok aldri slapp noe egg. Tok også blodprøver og ser i ettertid at jeg hadde alt for lav progesteron til at det kunne vært noe slip.

Bruker du strimler itilleg ?
Jeg har ikke hatt at min gikk fra lav til Max . Minste jeg har hatt mellom er 1 dag .med høy før Max . Har lest at det var noen andre som gikk fra lav til max her inne
Bruker ikke strimler i tillegg, da jeg ikke har flere på lager :/ Kroppen har gitt tegn til el, da jeg hadde en del elsmerter i natt og mye elslim. Så det stemmer vertfall med monitoren. Kan det være pga jeg går på Letrozol? Syns det er merkelig å ikje få høy før maksimal

Bruker ikke strimler i tillegg, da jeg ikke har flere på lager :/ Kroppen har gitt tegn til el, da jeg hadde en del elsmerter i natt og mye elslim. Så det stemmer vertfall med monitoren. Kan det være pga jeg går på Letrozol? Syns det er merkelig å ikje få høy før maksimal
Jeg kan ingenting om latrozal? Så det må nesten noen andre svare på :bag: Det er jo kjedelig at den ikke viser høy , kanskje sende en Mail til cb å spørre ?? Skader ikke :) de har nokk et svar !

Yes. Vi er på dag 9 og da slo den ut på høy . 3 dager igjen til ul. Jeg har allerede sett tegn mot El slim tror jeg. Men det må jo være pga letrozol pilla.

IMG_1589.jpeg

Hjelp :happy090 Lav i går, plutselig maksimal i dag. Forventer ikke EL før slutten av denne uka, mellom CD 16-18.. Er på CD 12 i dag. Noen andre som har opplevd at den har gjort ett hopp? Rett i fra lav til maksimal.
Tømte selvfølgelig ut urin før jeg så dette, så rakk ikke å ta en strimmeltest i tillegg

Dag 10 idag. Fremdeles står monitor i høy. Kjenner spenninga stiger i kroppen. Gleder meg til ei skikkelig eggløsning. Jeg håper jo alt går bra på ul onsdag.
Men bare tanken på at jeg kan få en skikkelig sjanse det gir meg glede i kroppen.

Hmm. Denne va litt mystisk. Har aldri opplevd sånn.
Ja enig, stoler ikke helt på denne merker jeg. Tok strimmeltest nå, på litt utvannet urin, men likevel så var streken så svak at jeg tror ikke det går ann at monitoren stemmer. Ikke merket noe symptomer på EL enda heller :smiley-ashamed004

Ja enig, stoler ikke helt på denne merker jeg. Tok strimmeltest nå, på litt utvannet urin, men likevel så var streken så svak at jeg tror ikke det går ann at monitoren stemmer. Ikke merket noe symptomer på EL enda heller :smiley-ashamed004
Jeg tok blodprøve hos gyn på en hvis dag i syklus. Hun skulle sjekke om det var en ekte og fin eggløsning.
Slik at jeg fikk en sjans.
Jeg har hatt mange elendige sykluser. Så mange sjanse har blitt ødelagt.
Jeg ser streken min begynner å komme. Så vet noe er på gang. Men har tro på at det blir fin stigning mot eggløsning. Pga medisin.
De siste gangene jeg har testa har jeg bare hatt høy 2 dager. Og så max.
Jeg tror dette ikke er optimalt.

Vis vedlegget 430801
Hjelp :happy090 Lav i går, plutselig maksimal i dag. Forventer ikke EL før slutten av denne uka, mellom CD 16-18.. Er på CD 12 i dag. Noen andre som har opplevd at den har gjort ett hopp? Rett i fra lav til maksimal.
Tømte selvfølgelig ut urin før jeg så dette, så rakk ikke å ta en strimmeltest i tillegg
Det har skjedd med meg også! 2 sykluser nå fra lav til maksimal. Forstår ikke heilt hvorfor

Hmmm. Vi er på dag 11 og nå gikk den rett i MAx.
Jeg fikk litt sjokk. Men jeg ser jo tegn til El slim.
Går det ann å bli gravid på dette da? Jeg har jo alltid tenkt syklus på 28 dager.
Ul i morgen.

Oppdatering. Har vært på ul. Og det ble bekreftet. Det er eggløsning nå. Min gamle maskin hadde faktisk helt rett. Egget ble målt. Jeg ble så satt ut. Tenk maskinen hadde rett.
Tenk eggløsning på dag 11 og 12 i syklus.
Da er aksjen lagt. Og ventetid igang

Last edited:
Jeg har nettopp bestilt clearblue monitor, men lurer på når i syklusen dere begynner å teste? Har man eggløsning når det står maksimal?
Har ikke fått syklusen tilbake enda, men tenkte å sjekke når jeg får den.

Jeg har nettopp bestilt clearblue monitor, men lurer på når i syklusen dere begynner å teste? Har man eggløsning når det står maksimal?
Begynte dag 6-7 med testing
Husk at det skal stilles inn klokke på den. Jeg satt den klokken 6 på morgenen. Da kan jeg teste klokken 4 på natta eller klokken 8. Du kan ikke teste etterpå. Slik er min

Begynte dag 6-7 med testing
Husk at det skal stilles inn klokke på den. Jeg satt den klokken 6 på morgenen. Da kan jeg teste klokken 4 på natta eller klokken 8. Du kan ikke teste etterpå. Slik er min
Okei, takk. Jeg får se på den når jeg får den. :) Må vel uansett vente med å bruke den til jeg får syklusen tilbake etter fødsel?

Jeg trur jeg begynner dag 7 :)
første pp fant ikke min Max, så ikke stress om den ikkke gjør det.
Du må stille den inn de første 4 dagene ved mensen om jetbilen husker feil. Også må du stille den inn ettter tidspunkt du vanligvis står opp så du kan bruke morgen urin .
Min står mellom 0700-1300 det fungerer best for meg , for da kan jeg sove litt lenger og jeg ønsker det . Eller noe annet.
Når du får Max, kan du slutte å teste, for den er stilt til å vise Max-Max-høy . Patetisk, men sånn er det .

Back
Topp