Lille my.
Glad i forumet
Så fort du får mensen så starter du.Okei, takk. Jeg får se på den når jeg får den. Må vel uansett vente med å bruke den til jeg får syklusen tilbake etter fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fort du får mensen så starter du.Okei, takk. Jeg får se på den når jeg får den. Må vel uansett vente med å bruke den til jeg får syklusen tilbake etter fødsel?
Ja, suuper irriterende! Men den slår alltid ut maksimal 2 dager. Pleier som oftest ikke teste mer etter at jeg får den første maks! Hver gang har jeg hatt elslim, stigning i temp og elsmerter, så det stemmer nok for meg. Har ikke fått testet med strimler i tillegg, da jeg var tomRart, alle strimmeltester til meg er supersvake. Den viser jo maksimal i dag også, men jeg ser på streken at det stemmer ikke Vi har nok noen dager til på oss, men irriterende
Normalt . Jeg får Max rundt dag 10-13 . min ber meg teste i ca 6-7 dager til etterpåMin monitor ber fremdeles om tester. Jeg antar det skyldes hos meg at eggløsning ble funnet veldig tidlig. Normalt sett skal det brukes cirka 10 tester. Hos meg ble ble det kanskje brukt 5.
Jeg tror maskinen ligger inne med det i hjernen. At i en vanlig syklus blir det 10
Hvor mange dpo er du da ?Merkelig. Idag begynte jeg plutselig å blø litt. Men det var bare minimalt. Vi er bare på dag 17. Det var jo litt mystisk. Er det noe på gang?? Har hatt festeblødning flere ganger. Men di kom sånn typisk 4 dager før mens.
Men va er dette da.... Det var jo veldig tidlig og kjapt
5-6 dpo om telling stemmer.Hvor mange dpo er du da ?
Har vært folk med festeblødning så tidlig i noen av gruppene jeg har vært med i nå.5-6 dpo om telling stemmer.
Har vært folk med festeblødning så tidlig i noen av gruppene jeg har vært med i nå.
Men, så har det også vært noen som har hatt spotting uten noen betydning
Jeg satser på det beste. Men vet jo at sjansen kan være ødelagt igjen.Har vært folk med festeblødning så tidlig i noen av gruppene jeg har vært med i nå.
Men, så har det også vært noen som har hatt spotting uten noen betydning
Ser en skygge Hvor mange dpo ?Hva tror dere.? Syklus dag 24.
10 tru jegSer en skygge Hvor mange dpo ?
Hvis det har vært noe så var det en streifer . Jeg har hatt et par sånne . har hatt lignende men gleden varte ikke lenge før de dabbet av igjen så for å ikke bli for skuffa hadde jeg sett meg videre til en ny pp, om strekene forsvant etter jeg først fikk streker .Tok cb digital idag. Var oppe i natt på do. Men digital sa ikke gravid......
Jeg sparte på test fra igår. Og den ser jo blank ut nå.
Kanskje jeg testa for tidlig. Eller at urin ikke va sterk nok til cb. Jeg tok jo med kvelds urin i går. Og det er make sure test
Tenker at jeg sparer meg litt for testing nå. Fram til helgenHvis det har vært noe så var det en streifer . Jeg har hatt et par sånne . har hatt lignende men gleden varte ikke lenge før de dabbet av igjen så for å ikke bli for skuffa hadde jeg sett meg videre til en ny pp, om strekene forsvant etter jeg først fikk streker .
tiss i kopp, inn i kjøleskap. Ta ut romtemperert den å test når du kanHeii
Blitt kluss med monitoren min nå etter vi stilte klokka
Sånn det er nå får jeg ikke lov til å teste før jeg må dra på jobb og å teste på jobb er det ikke tid til. Noen tips?