Fertilitetsmonitor

PrøverÅblimamma123

Elsker forumet
Hei . Er det noen som vet hvorfor monitor ikke går ned igjen til lav ? Den har nå stått på høy 10 dager . Og siste 4 dager har stimmeltest vært helt lave …

Jeg har skjønt at det ikke er sikkert den finner peak, noe den ikke gjorde. Men den burde vell gå til lav igjen når ff mener el har vært og eltester har hatt fin peak?? :smiley-ashamed004

Finner ingen svar på Google heller. Kjenner jeg er litt frustrert og glad jeg ikke brukte bare monitor :bag: er på cd 18 nå.

Første syklus blir ofte bare tull hos mange...
hmm, har sett det når jeg har prøvd å Google dette, men den burde vell bli lav igjen :smiley-ashamed004 :bag: ?

Ja , den blir tull på apper også :bag:
Jaa, det som er så kjedelig at alt skal bli tull første syklus man bruker noe :bag: ff vil ikke bekrefte den sier bare at mest sannsynlig, siden den ikke har nokk data og jeg begynte med den2 dager før el, men da sto jeg opp sent . Så begynte stå opp 7 for å teste, men så ble valpen dårlig i magen og fikk ikke sove mer enn 2 time om nettene siste dagene, før inatt . Men da våknet jeg kl 04.30 for å tisse, så det er alltid noe :eek:

Burde vell ikke henge meg opp i at monitor sier høy enda, men bedre det enn å sitte å tenke på de forbaska testene hele tiden :smiley-ashamed004:smiley-ashamed005

Monitor kommer til å si høy frem til den finner EL, og når den ikke finner EL så tror den at det ikke har vært. Bare slutt å bruke den når ff mener EL har vært.
Prøv igjen neste syklus.

hmm, har sett det når jeg har prøvd å Google dette, men den burde vell bli lav igjen :smiley-ashamed004 :bag: ?

Jaa, det som er så kjedelig at alt skal bli tull første syklus man bruker noe :bag: ff vil ikke bekrefte den sier bare at mest sannsynlig, siden den ikke har nokk data og jeg begynte med den2 dager før el, men da sto jeg opp sent . Så begynte stå opp 7 for å teste, men så ble valpen dårlig i magen og fikk ikke sove mer enn 2 time om nettene siste dagene, før inatt . Men da våknet jeg kl 04.30 for å tisse, så det er alltid noe :eek:

Burde vell ikke henge meg opp i at monitor sier høy enda, men bedre det enn å sitte å tenke på de forbaska testene hele tiden :smiley-ashamed004:smiley-ashamed005
Hadde en unge som våkna flere netter pgr hoste og føler det ødela tempinga . Valp gjør det ikke bedre hehe

Så lenge man følger bruksanvisning og følger den. Så går det bra. Glemmer man testing og klokkeslett så blir det kanskje tust for maskinen å. Bedre å prøve neste syklus

Så lenge man følger bruksanvisning og følger den. Så går det bra. Glemmer man testing og klokkeslett så blir det kanskje tust for maskinen å. Bedre å prøve neste syklus
Jeg har skjønt man ikke burde bruke den på morgenurin, og det er det jeg gjorde . Eltest viste peak på ettermiddag . Så det var nokk bae ikke konsentrert nokk på morgenen .

Ett spørsmål, kan hende det er feil sted å stille men jeg prøver meg. Er det noe som har erfaring med dette.
Jeg ble satt på enkel dose letrozol. Fikk beskjed om å teste etter eggløsning fra syklus dag 8. jeg bruker clearblue sin monitor og fra syklusdag 8 så viste den høy. Dette har den nå vist helt frem til i dag hvor jeg er på syklusdag 23. ikke vist Max noen dag. Jeg tester morgen og har også testet med eggløsningstester. Disse strimlene har vist i tre dager svak eggløsning strek men ikke like sterk som den du skal sammenlikne med. De viste svak positiv strek i syklusdagene 14-16.
Noen som har opplevd dette ? Og noen som har noe tips

Ett spørsmål, kan hende det er feil sted å stille men jeg prøver meg. Er det noe som har erfaring med dette.
Jeg ble satt på enkel dose letrozol. Fikk beskjed om å teste etter eggløsning fra syklus dag 8. jeg bruker clearblue sin monitor og fra syklusdag 8 så viste den høy. Dette har den nå vist helt frem til i dag hvor jeg er på syklusdag 23. ikke vist Max noen dag. Jeg tester morgen og har også testet med eggløsningstester. Disse strimlene har vist i tre dager svak eggløsning strek men ikke like sterk som den du skal sammenlikne med. De viste svak positiv strek i syklusdagene 14-16.
Noen som har opplevd dette ? Og noen som har noe tips
Har du bilde av testene i cd 14-16? Hvor mange ganger Ila dagen testet du ?
Ikke alltid monitor finner toppen første pp med monitor

Har du bilde av testene i cd 14-16? Hvor mange ganger Ila dagen testet du ?
Ikke alltid monitor finner toppen første pp med monitor
Nei dessverre de gikk i søpla. Jeg testet to til tre ganger om dagen disse dagene og strekene ble ikke sterkere. Blir å ta bilder av de neste pp. Dette var andre runde med cb monitoren. ☺️

Back
Topp