Men da skal jeg være dønn ærlig og si at : da er det jo ikke så rart at du får priser opp i 70 000,-, populære destinasjoner koster jo.
Hva med å senke krav? Kan jo fint bestille fly i god tid i forkant og få billigere flybilletter, leie en leilighet til 10 000,- i uken. Og velge et annet land. Og ikke ha all inklusive. Ferie handler jo om å komme seg bort til nye opplevelser. Ja det er digg å ha alt linet opp i en hel uke, men det koster jo også!
Det ER mulig, men ikke om du har krav som koster skjorta. Da kan mann faktisk heller ikke klage synes jeg. Om du har forventninger til en luksus som koster, så er det jo bare slik. Mann får jo gjerne betale for sine ønsker! Sånn er det jo bare.
Hva er det vi ønsker å gi barna av minner da? Husker barna at vi bestilte dritfint hotell med all inclusive, eller husker de strand, bading og nye ferievenner?
Nå er ikke dette som kritikk altså, det er bare masse undringer fra min side om kostnad, forventinger og minner. Jeg har erfaringer med å reise med flere ungdommer og planlegge det, har planlagt slike turer som blir dyre, men har jaggu klart å reise på budsjett også. Men jaggu, minnene som vi skaper handler ikke om luksus osv.