Feriepress?

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Jeg er også slik at alt må ligge til rette, derfor ønsker jeg badeland på hotellet mat inkl pg helst eget basseng tilhørende rommet, vi har 3 barn så å kunne sende de rett ut i bassenget på morgenen er jo helt strålende både for de og oss. Betaler gjerne noen ekstra kroner for det[emoji23]

Det høres herlig ut. Ja, en må tenke gjennom hva som er "ferie" og hva som er målet med ferie..
jeg liker godt storbyturer og oppleve mye på kort tid, min søster liker best syden, der hun bare kan ligge rett ut..
en må gjøre det som gjør at en kan slappe av og nyte ferien

Vi reiser lite. Har hatt én utenlandsreise sammen på 8 år og to-tre turer til hovedstaden utenom. Barnet vårt er jo så lite at hen ikke bryr seg noe særlig, men gruer meg til den dagen kommer. Vi har verken bil, hytte eller campingvogn så blir ingen gode alternativer her hjemme heller. Enn så lenge er det heldigvis mer enn godt nok å besøke besteforeldre :)

Føler på ingen måte presset, vi velger den ferien som passer best for vår familie[emoji2]
I fjor betalte vi 70.000,- for 1 uke på Mallorca med all inclusive. 2 voksne og 4 barn.
I år betaler vi 80.000,- for 2 uker på Mallorca. 2 voksne og 3 barn.
Vi finner det best å dra på sommeren, og må velge skolens ferie. Dermed dyrere priser.[emoji4]
Hva hver familie velger å legge i ferien må være opp til enhver.
Vi har økonomi til å bruke endel penger på ferien, fordi vi har lyst! Og det må jo være vårt valg[emoji2]
God sommer jenter![emoji1]

Føler absolutt ikke noe press her. Har tilgang på hus i Spania, men har ikks vært der etter at eldste ble født for 3 år siden. Syns det er altfor varmt å dra med de minste og trives hjemme. Håper på en tur iløpet av neste år :) Blir en uke i Sverige for ca 1500 kr + mat, men ellers er eneste planene hytta og campingen her hjemme.

Back
Topp