Ferdige til jul?

M

My heart

Guest
Nå er jeg endelig ferdig til jul Eneste som står igjen nå er å pynte juletre og dra over gulvene..
 
Mangler følgende:
- Legge hvit sjokolade oppå oreo-konfekten jeg har laget (i morgen kveld)
- Støvsuge og dra over gulvene en gang til (gjøres på lørdag)
- Lage svinerull og roastbiff (gjøres på lørdag)
- Pakke inn litt pakker
- Pynte juletreet (gjøres på søndag)
 
ikke vi... huuuuff:)
 
Langt ifra
 
Ikke helt, men ikke noe som er veldig stress. Må skaffe noen gaver (vet hva og hvor), kjøpe pinnekjøtt og mer skulle vel vært vasket, men jula bryr seg vel ikke om hvor reint det er, jula kommer uansett. :p
 
Må handle litt i morgen, samt gjøre klart noe dessert og salte ribba, ellers er vi vel ferdige. Juletreet må pyntes, men det gjør vi lillejuleaften uansett.
Må nok vaske over gulvene, men det gjøres på en eller annen måte hver dag pga hund uansett :p
 
Ganske klar, skal lage risboller og koke grøt til riskrem. Ellers vaske over gulv og støvsuge litt. Resten er ferdig :)
 
Ferdig med det meste. Må rydde og vaske litt. Pynting på søndag.
 
Lage krumkaker (imorgen), pakke inn siste rest av gaver (imorgen eller lørdag), leverer gaver lørdag og søndag), vaske over gulvene (søndag), pynte litt mer i hus (imorgen), pynte juletre (søndag), puh! :nailbiting:
 
Er så langt fra ferdig :arghh:
Forbanna noro-virus!! :arghh:
 
Jepp, er det!
 
Her er det mye som gjenstår pga omgangssyke! Kommer vel i havn på et vis!
Må handle en siste julegave. Handle mat (frister ikke å gå i matbutikk nå). Pakke inn gavene som skal være med på juleaften. Vaske stue, gsng og kjøkken, hogge og pynte tre, pynte til jul generelt...... Hmm..... skulle ha bakt litt julekaker, men d blir butikken som står for bakingen i år:hilarious: blir da jul allikevel!!
 
Nei ikke helt ferdige.

Mangler to gaver, må pakke inn resten, handle inn mat og vaske litt rundt.

Har allerede vasket og ryddet en del, men tar det siste.

Noe er det ikke vits å vaske heller før tett opp mot.

Resten av pyntingen og juletre tar vi på søndag. Til da skal alt være handlet inn uansett sånn at vi slipper ut å handle søndag eller mandag.
 
Ferdig :)
Skal bare pakke i morgen ...

Så blir det å jobbe lørdag og søndag , så er jeg klar for juleferie:)
 
Nope. Har ikke handlet inn all mat/drikke, har noen gaver som må pakkes inn, og må vaskes litt. Skal bake litt mer også tenkte jeg, og pynte på søndag.
 
Back
Topp