Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så herligI dag fikk vi se lille langbein for første gang, alt så perfekt utEn fantastisk følelse å se lille turne rundt
Vis vedlegget 89087
Så gøy! Nå ligner det jo på ein baby! Hvor langt er du på vei?
Lykke til i morgen!! Håper du får en like fin opplevelse som vi haddeSå fiiiin!! Spent på min imorgen![]()
Jeg skal på fredag da er jeg 12 + 4kunne de se kjønn?[/QUOTE
Da er du like langt på vei som jeg er i dagHer har de ikke lov til å si noe om kjønn så tidlig, men på privat ultralyd vet jeg det er en del som har fått vite det allerede i uke 12.
Hele familien tror det er en jenteSer ut som en jente![]()
Hele familien tror det er en jente![]()
Spennende da. Jeg og mannen min prøvde å lese litt på nett om hvordan man ser kjønn på tidlig ultralyd. Og om den hvite tutstreken mellom bena er kjønnet, peker den riktig i forhold til jente! Så du må gi meg en oppdatering når du endelig finner det ut![]()
Ååå, så spennende! Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn, men det kan hende nyskjerrigheten vinner![]()
Da må jeg prøve å huske det til junivet ikke om jeg vil vite kjønnet selv heller enda, men skal på ultralyd i dag. og jeg kommer nok til å prøve å tippe da også om jeg ser noe ^^