Ferdig med ultralyd :)

måltrost

Glad i forumet
Junibarna 2015
I dag fikk vi se lille langbein for første gang, alt så perfekt ut :D En fantastisk følelse å se lille turne rundt :)IMG_2449.JPG

Så gøy! Nå ligner det jo på ein baby! Hvor langt er du på vei?

Så herlig :D

Så innmari gøy!! ;) Godt å se alt er som det skal! :)
Jeg fikk henvisning til ul i dag, gleder meg til jeg får datoen og til jeg skal inn :)

Jeg skal på fredag da er jeg 12 + 4:) kunne de se kjønn?[/QUOTE
Da er du like langt på vei som jeg er i dag :) Her har de ikke lov til å si noe om kjønn så tidlig, men på privat ultralyd vet jeg det er en del som har fått vite det allerede i uke 12.

Så nydelig <3

Ser ut som en jente ;)

Hele familien tror det er en jente ;)

Spennende da. Jeg og mannen min prøvde å lese litt på nett om hvordan man ser kjønn på tidlig ultralyd. Og om den hvite tutstreken mellom bena er kjønnet, peker den riktig i forhold til jente! Så du må gi meg en oppdatering når du endelig finner det ut :P

Spennende da. Jeg og mannen min prøvde å lese litt på nett om hvordan man ser kjønn på tidlig ultralyd. Og om den hvite tutstreken mellom bena er kjønnet, peker den riktig i forhold til jente! Så du må gi meg en oppdatering når du endelig finner det ut :P

Ååå, så spennende! Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn, men det kan hende nyskjerrigheten vinner :)

Ååå, så spennende! Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn, men det kan hende nyskjerrigheten vinner :)

Da må jeg prøve å huske det til juni :D vet ikke om jeg vil vite kjønnet selv heller enda, men skal på ultralyd i dag. og jeg kommer nok til å prøve å tippe da også om jeg ser noe ^^

Da må jeg prøve å huske det til juni :D vet ikke om jeg vil vite kjønnet selv heller enda, men skal på ultralyd i dag. og jeg kommer nok til å prøve å tippe da også om jeg ser noe ^^

Det blir litt tipping på oss også, det er noe av moroa :)
Lykke til på ultralyd i dag :)

Takk :) <3

Back
Topp