***Felles skravletråd høsten 2016***

HA med hunden på trilletur, da går jeg ikke på butikken. Butikken alene er fyfy.... da blir det alltid med noe
Ja, må bare styre unna butikken :p
 
Blir spennende med oppstart igjen :D eg skal springe konkurranse på lørdag. Er super spent :) så må bare huske å levere vekta på fredag :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hva slags konkurranse skal du springe? :)

Det e en mil med mye motbakker :) har ingen tru på noe seier altså. Har jobba i heile vår mot denne mila bare for å komme i form. :D Målet er under timen. Så det må eg klare :) tok runden på prøve her om dagen og da løpte eg den på 57:11. :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Det e en mil med mye motbakker :) har ingen tru på noe seier altså. Har jobba i heile vår mot denne mila bare for å komme i form. :D Målet er under timen. Så det må eg klare :) tok runden på prøve her om dagen og da løpte eg den på 57:11. :)
Så flink :D jeg hadde sikkert dødd om jeg hadde prøvd på en mil :p
 
Må huske å sette alarm til veiing på fredag! Er så tåkelagt om dagen :p
 
Må huske å sette alarm til veiing på fredag! Er så tåkelagt om dagen :p
Hvis du er det vil jeg anbefale deg å legge det inn i veietråden med en gang du har veid deg. For det er så lett å glemme, og whoops så er klokka over 19 ;) Mange som røk ut slik forrige runde, og det er surt.
 
Veie på morgenen og registrere på telefonen med en gang. Jepp
 
Startvekt skal være vekten på fredag morgen, før frokost (stå på, gå på do vei deg, dusj eller vask deg, kle på og lev dagen som normalt. Hver fredag)
 
Hvis du er det vil jeg anbefale deg å legge det inn i veietråden med en gang du har veid deg. For det er så lett å glemme, og whoops så er klokka over 19 ;) Mange som røk ut slik forrige runde, og det er surt.
Ja vet, har vært med før :)
 
Kommer det utfordring første uka? :)
 
Back
Topp