***Felles skravletråd høsten 2016***

Kan du ikke sende meg mailadressa di på pm? Også kan vi "samtale" litt om det der? Litt lettere for der må jeg ikke inn på appen ;) så får vi eventuelt lage en plan for overgang fra deg som lagleder til meg? ;)
Det kan jeg. Tar det en dag jeg har litt tid, ok?
 
Jeg vil bli kvitt "kosekiloene" som dukker opp med en gang jeg sitter på stumpen i noen dager evt har ferie.
Spent på hvordan det blir fremover med fulltidstudie og Mat etc, det finner jeg ut fra neste uke :p
Kommer nok inn i en rutine med det også :) sikkert greit å planlegge på forhånd. Jeg har vært altfor lite flink der og levd på junk i stressende eksamens og praksisperioder..... :rolleyes:
 
Opp nesten 3 kg siden slutten på slankekrigen på forsommeren :(
Er klar som et egg til oppstart nå!
Magen står stille og mensen er på vei, har et ørlite håp om at det påvirker vekten, selv om det egentlig er å klamre seg til et halmstrå.
 
Kuttet snop og brus og begynt å gå tur. Hva skjer? Jo jeg har gått opp i vekt :eek: :rolleyes:
 
Kuttet snop og brus og begynt å gå tur. Hva skjer? Jo jeg har gått opp i vekt :eek: :rolleyes:

Spiser du mer av andre ting istedenfor? Det er ikke muskelmasse da? Muskler veier mer enn fett, og det er ikke uvanlig å gå opp i vekt når man begynner å trene.
 
Kuttet snop og brus og begynt å gå tur. Hva skjer? Jo jeg har gått opp i vekt :eek: :rolleyes:
Det tar litt tid før det gir utslag. Veier du deg til samme tid på døgnet? Kanskje du har hatt mye salt i maten i det siste (det binder jo vann)?
 
Spiser du mer av andre ting istedenfor? Det er ikke muskelmasse da? Muskler veier mer enn fett, og det er ikke uvanlig å gå opp i vekt når man begynner å trene.
Det tar litt tid før det gir utslag. Veier du deg til samme tid på døgnet? Kanskje du har hatt mye salt i maten i det siste (det binder jo vann)?
Haha, er klar over dette :) syns bare det var vittig å ha gått opp halvannen kilo når sjokoladeplaten forsvant ut av det daglige kostholdet :p litt sånn "kanskje jeg bare må fortsette med sjokolade og brus så jeg ikke går opp i vekt" ;) :p

Regner med det er vann eller noe slikt, går nok ned etter hvert ;)
 
Karret meg ned en kilo denne uka. Blåst på med bursdag i dag (åtte år som mamma!) og har planer om potetgull i kveld for å balansere de søte kakene....

Mandag er det hverdag. Og fredag begynner krigen.

I morgen skal jeg ha tid til å sende den mailen til Hemmeligfrøken også, når svigermor drar.
 
Karret meg ned en kilo denne uka. Blåst på med bursdag i dag (åtte år som mamma!) og har planer om potetgull i kveld for å balansere de søte kakene....

Mandag er det hverdag. Og fredag begynner krigen.

I morgen skal jeg ha tid til å sende den mailen til Hemmeligfrøken også, når svigermor drar.
Gratulerer med 8-åring :)
 
Haha, er klar over dette :) syns bare det var vittig å ha gått opp halvannen kilo når sjokoladeplaten forsvant ut av det daglige kostholdet :p litt sånn "kanskje jeg bare må fortsette med sjokolade og brus så jeg ikke går opp i vekt" ;) :p

Regner med det er vann eller noe slikt, går nok ned etter hvert ;)
Hadde ikke vært feil det :) Synd det ikke holder i lengden :p Jeg går av og til mer ned i vekt når jeg ikke tenker på det. Som regel når jeg er travel og ikke har tid til å spise så lenge eller handle godis.
 
Haha, er klar over dette :) syns bare det var vittig å ha gått opp halvannen kilo når sjokoladeplaten forsvant ut av det daglige kostholdet :p litt sånn "kanskje jeg bare må fortsette med sjokolade og brus så jeg ikke går opp i vekt" ;) :p

Regner med det er vann eller noe slikt, går nok ned etter hvert ;)

Heh, nettaviser prøver stadig vekk å overbevise oss om at folk som spiser mye sjokolade er slankere, kanskje du er beviset? ^^
 
  • Liker
Reactions: BMC
Så gøy! Jeg melder meg inn nå :)
 
Da er jeg med! Spent! :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Æsj, gikk på skikkelig smell i kveld med sjokolade og pottis! Bra krigen ikke er starta enda :p
 
Æsj, gikk på skikkelig smell i kveld med sjokolade og pottis! Bra krigen ikke er starta enda :p
Det kan du si.... Jeg har visst en siste krampetrekning (håper jeg det er, for sånn kan det ikke fortsette...)
 
Det kan du si.... Jeg har visst en siste krampetrekning (håper jeg det er, for sånn kan det ikke fortsette...)
Får håpe det er siste krampetrekningene ja! Note to self: ikke gå på butikken på kvelden! Bruker ukeshandle så har ikke slike ting i hus. Men måtte på butikken å handle gjær siden jeg trengte brød til matpakken til mini og da var det gjort gitt!
 
Får håpe det er siste krampetrekningene ja! Note to self: ikke gå på butikken på kvelden! Bruker ukeshandle så har ikke slike ting i hus. Men måtte på butikken å handle gjær siden jeg trengte brød til matpakken til mini og da var det gjort gitt!

HA med hunden på trilletur, da går jeg ikke på butikken. Butikken alene er fyfy.... da blir det alltid med noe
 
Back
Topp