Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
TRENGER IKKE PUTE 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!TRENGER IKKE PUTE![]()
Jippi! Så bra!!!TRENGER IKKE PUTE![]()
Har ungen hjemme, men samboeren er hjemme om 1 timeSpenningen ved å selge tar på..
Kanskje sove litt nå?
De var fineHva syns dere om disse i hvitt?
http://www.skeidar.no/produkter/sylvester-spisestol-8313
Må kjøpe nye stoler til kjøkkenet og jeg har forelska meg i disse <3
TRENGER IKKE PUTE![]()
Stilige, men det viktigste er at de er gode å sitte i!Hva syns dere om disse i hvitt?
http://www.skeidar.no/produkter/sylvester-spisestol-8313
Må kjøpe nye stoler til kjøkkenet og jeg har forelska meg i disse <3
Har du prøvesittet dem? Ei venninne av meg har noen som ligner men de må nødt til å ha puter i de pga at de er så ukomfortable for rauenJa, ikke sant?
Venter og venter på bonusen nå!
Stilige, men det viktigste er at de er gode å sitte i!
Har du prøvesittet dem? Ei venninne av meg har noen som ligner men de må nødt til å ha puter i de pga at de er så ukomfortable for rauen![]()
TRENGER IKKE PUTE![]()
På slutten har man ikke ro til å gjøre sånt engang ;-)
D er skikkelig dritt da! Dersom byggetillatelsen var på plass så burde de jo fått bygge..
Filmet også, men får jo ikke lasta det opp her![]()
god dag alle sammenhvilke planer har dere for dagen da?
jeg har blitt syk, så sitter her med sykt vondt i halsen, tett nese til tusen (papir over hele bordet yes da) og sløv :/ blir nok lite gjort her idag :/
Nei :/ÅÅh så koselig <3 får man ikke lastet opp filmer her da?? Tror jeg har sett andre gjort det ??
tusen takk <3 hva er på middagsplanen deres idag da?Uffda, god bedringher er det middag på gang
![]()
Off! God bedring! Vi har spist grilla marinert svin ytrefilettusen takk <3 hva er på middagsplanen deres idag da?
fikk presset i meg litt mat, så nå er det litt mer energi her, men fremdeles i elendig form. håper det gir seg til imorgen :/
Jepp.Det skjønner jeg.. hun har jo ventet det lenge - siden hun selv var prematur har jeg skjønt.. er da ikke lenge igjen for henne heller.. hun har vel termin 9 dager etter meg eller no..
Har spist snitsel.. Jeg ble litt kvalm av dentusen takk <3 hva er på middagsplanen deres idag da?
fikk presset i meg litt mat, så nå er det litt mer energi her, men fremdeles i elendig form. håper det gir seg til imorgen :/