ja denne sommeren blir interessant.Jaaamen lenge til han skal ut enda da :/ gruer meg til sommeren om den skal bli såå varm som de sier
Når har du termin?![]()
Har termin 20. juni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja denne sommeren blir interessant.Jaaamen lenge til han skal ut enda da :/ gruer meg til sommeren om den skal bli såå varm som de sier
Når har du termin?![]()
Her har jeg en liten gutt som vekker meg hele tidenSamme her... våkner flere ganger i løpet av natten.. får liksom ikke akkurat sovnet inn for fult![]()
Mann som snorker, Vesla som ligger på tvers i senga vår og lillegutt i magen som danser hele nattenHer har jeg en liten gutt som vekker meg hele tiden
Ja vi får evt ligge i sjøen på det varmesteja denne sommeren blir interessant.
Har termin 20. juni.
ja jeg vet ikke jeg altsåfår stole på de som kan det, mitt første svangerskap, så jeg har jo ikke peiling
vi har ikke hatt det problemet egentlig, vi har en liten hund da, blanding mellom dachs og yorkshire terrier. som regel er det mormor og morfar som passer ham, hvis de er hjemme. morfar behandler han jo nesten som sitt eget barnebarnned på alle fire og leke på gulvet osv
helt komisk
men har mange venner som har større hunder og de krever jo mer, slik som søsteren min som har shæfer, den er jo snill og ikke noe galt i det. men den er helt sykt knyttet til henne og freaker ut hver gang hun går![]()
Hehe huff rart det der, hvilken hund har dere da?Får vel ikke gjort så mye mer enn det. Så lenge lille har det bra så er jo det viktigst
Søstra mi har en blanding av engelsk setter og border collie og er nesten 20 kg tyngre enn min. Han tror han er liten da, og skal gjerne sitte på fanget. men av en eller annen grunn er det fler som vil passe ham:/ jaja
Er ikke så ofte vi trenger pass heldigvis, så det er ikke noe problem![]()
Hva gjør dere da jenter? Har mest lyst il å sove jeg da![]()
Vi har badebasseng i hagen på sommeren,,Ja vi får evt ligge i sjøen på det varmesteblir jo midt i sommeren på det da, håper de har aircondition på sykehuset
![]()
æsj da! sitter å stirrer ut mot soverommet jeg.. lurer på å ta meg en lurLyst til å sove her og, men det kommer folk i kveld så jeg må rydde:/
Å så herlig ♡ vi får invistere i et til terrassen om det blir for varmt, ellers blir det vell daglige turer til sjøen. Faren til samboeren har heldigvis kjøpt båt! Så den har jeg sagt at vi skal låne i sommerVi har badebasseng i hagen på sommeren,,
Å farmor og farfar har campingvogn ved stranden.. Så jeg er sikret på en måte![]()
Men enig med deg. Håper de har aircondition på sykehuset![]()
æsj da! sitter å stirrer ut mot soverommet jeg.. lurer på å ta meg en lur![]()
Å så herlig ♡ haha jeg har samme pute i sofaen btwHan er blanding av petit brabancon og coton de tulear. 6,5 kg og akkurat passe str for meg♡ er vel litt avhengig av "mamma" og "pappa" da. Han har visst gått rundt og sett etter meg mense jeg har vært borte et par dager nå...
Vis vedlegget 110448
Å så herlig ♡ haha jeg har samme pute i sofaen btw![]()
![]()
Her er min ♡ 5.15 kg, akkuratt passe for oss ♡![]()
Hehe like greit det daMannen som absolutt skulle kjøpe putene å ha til julegaver, men vi fant ikke ut hvem vi skulle gi til så tok de selv
Så nusselig♡♡♡
Hehe like greit det dahar den i mørkebrunt og lyse brunt jeg
har skiftet til stoffsofa nå, så passer litt bedre inn også
![]()
Vi hadde en etter pappa før, kjøpte stoff (stor med sjeselong) når vi kjøpte rekkehuset i fjor på tilbud til 10 000Vil ha stoffsofa jeg og. Men får vel vente til pengene strekker tilhehe
Nå har vi en gammel skinnsofa etter bestemora til mannen. Ganske sliten...
Vi hadde en etter pappa før, kjøpte stoff (stor med sjeselong) når vi kjøpte rekkehuset i fjor på tilbud til 10 000veldig fornøyd
ser ny ut enda
så følg iallefall med på tilbudene når tiden er inne for å bytte
![]()
Skjønner den, kanskje 3+2 seter eller kun hjørnesofa uten sjeselong? Kommer litt an på hvordan man bruker stuenFølge med skal jeg gjøre
Men vet liksom ikke helt hva jeg vil ha hellerhehe
Men vil ha noe som ikke ser så kraftig ut ihvertfall. Stua er liten![]()
Nåmmen såå søtÅ så herlig ♡ haha jeg har samme pute i sofaen btw![]()
![]()
Her er min ♡ 5.15 kg, akkuratt passe for oss ♡![]()