Felles skravle 2015

Fikk tilbud om å få tran av HS vi også, men takket nei.
Prøvde tran med første, ble bare spyttet ut, gris og masse flekker på klær som ikke gikk bort i vask.
D-dråper er rett og slett enklere. 5 små dråper på en liten skje
Her gikk det veldig fint å gi. Kom en grimase, men det var igrunn det :)

Da er gulvene støvsugd og vasket, bikkja luftet og satt en deig til innbakte horn.. tørke litt støv og rydde kjøkkenet, bake ut og steke - så er alt klart til besøk kl 17 :-) pakket også om fra storksakveska til emmaljungaveska - ble dobbelt så god plass! Nå vurderer jeg å kjøpe slike tinkafu kroker til å henge veska på vogna.. :-)

Da er gulvene støvsugd og vasket, bikkja luftet og satt en deig til innbakte horn.. tørke litt støv og rydde kjøkkenet, bake ut og steke - så er alt klart til besøk kl 17 :-) pakket også om fra storksakveska til emmaljungaveska - ble dobbelt så god plass! Nå vurderer jeg å kjøpe slike tinkafu kroker til å henge veska på vogna.. :-)
Tinkafu krokene anbefales! Er helt supre:D
Anbefaler og slike klips man setter på emmaljunga understellet og klipser bilstolen oppå. Så enkelt om man bare skal inn et sted kjapt og ikke gidder styre med vognen - eller vekke babyen

Tinkafu krokene anbefales! Er helt supre:D
Anbefaler og slike klips man setter på emmaljunga understellet og klipser bilstolen oppå. Så enkelt om man bare skal inn et sted kjapt og ikke gidder styre med vognen - eller vekke babyen
Prinsipp for meg å klare meg uten adapter til bilstol - anbefaler det ikke på barselgruppene jeg holder og er ikke fan - selv om det selvfølgelig kommer an på bruk (!!!) Derfor synes jeg det er best å holde meg unna det selv ;-)

Da er gulvene støvsugd og vasket, bikkja luftet og satt en deig til innbakte horn.. tørke litt støv og rydde kjøkkenet, bake ut og steke - så er alt klart til besøk kl 17 :) pakket også om fra storksakveska til emmaljungaveska - ble dobbelt så god plass! Nå vurderer jeg å kjøpe slike tinkafu kroker til å henge veska på vogna.. :)
Syns det ser ut som om jeg burde støvsuge her også selv om jeg gjorde det i går.

Hva er tinkafu kroker?

Prinsipp for meg å klare meg uten adapter til bilstol - anbefaler det ikke på barselgruppene jeg holder og er ikke fan - selv om det selvfølgelig kommer an på bruk (!!!) Derfor synes jeg det er best å holde meg unna det selv ;-)
Vi bruker bare når vi må en svipptur på moa (et par butikker) eller inn på matbutikken og hun sover. Skal vi noe som tar mer tid så tar vi vognen:)

Vi bruker bare når vi må en svipptur på moa (et par butikker) eller inn på matbutikken og hun sover. Skal vi noe som tar mer tid så tar vi vognen:)
Ja, og det er helt greit! Ingenting imot det! :-) problemet mitt er at mange ikke er bevisst på bruket og jeg er redd for at hvis jeg har det, kan andre si: "Hun har det og bruker det og er fysioterapeut. Da kan det jo ikke være noe problem".. Håper jeg ikke vil savne det :-)

Tok test i dag, den var negativ men ikm er på lørdag. Så får se om mens kommer da hvis ikke tar jeg en test da

Oppdatering kl 15:11

1. Sara 93
3. Lilleblomst_15 69
4. Hope91 68
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 56

6. lizzed 55
8. Lady_Z 42
9. Beckymams 38
10. Babydilla123 30
15. m&m mini 25

25. Kengu 13
26. Fiona84 13
66. EJ 5
87. HemmeligG 4

X. Mirell
X. ALN89
X. olivia90
X. Jump

Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Oppdatering kl 15:11

1. Sara 93
3. Lilleblomst_15 69
4. Hope91 68
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 56

6. lizzed 55
8. Lady_Z 42
9. Beckymams 38
10. Babydilla123 30
15. m&m mini 25

25. Kengu 13
26. Fiona84 13
66. EJ 5
87. HemmeligG 4

X. Mirell
X. ALN89
X. olivia90
X. Jump

Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Så flink du er å hive deg rundt og lage nytt system :) All creds til deg :D

Back
Topp