Driver også å venter på den oppdateringen...Jeg kommer tilbake i morgener bare innom for å se hvem som vinner egentlig
![]()
Håper på denne pysjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Driver også å venter på den oppdateringen...Jeg kommer tilbake i morgener bare innom for å se hvem som vinner egentlig
![]()
Satser på mere liv I morgen da![]()
Ja, er spent.. Tviler på at jeg vinner noe, men får bare vente å seDriver også å venter på den oppdateringen...
Håper på denne pysjen...
Tror ikke jeg vinner noe, jeg heller, men det er da lov å håpeJa, er spent.. Tviler på at jeg vinner noe, men får bare vente å se![]()
Ja den som frister mest her ogsåDriver også å venter på den oppdateringen...
Håper på denne pysjen...
Krysser fingrene for ossTror ikke jeg vinner noe, jeg heller, men det er da lov å håpe![]()
Ja. Skal på jobb til kl 15 men fri restenKan hende det blir det
Vi får se om jeg har tid, det kommer litt an på gutten
Helt klartTror ikke jeg vinner noe, jeg heller, men det er da lov å håpe![]()
Da er jeg på pysjplassOppdatering kl 19:12
1. Sara 143
4. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 91
5. Hope91 84
6. Lilleblomst_15 74
7. Lady_Z 59
8. lizzed 58
9. Beckymams 46
11. Kengu 34
13. Babydilla123 33
17. m&m mini 26
30. Fiona84 14
53. ALN89 8
X. EJ
X. HemmeligG
X. Mirell
X. olivia90
X. Jump
Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Syns det jeg også.Da er jeg på pysjplassså lenge det drøyde med denne trekninga da!
Ja, hun skrev det under tråden på generelt.. håper hun fikser det snart ;-) pcen begybte visst å virke igjen i morrest, så hun slapp å kjøpe ny. Håper det vedvarer!Syns det jeg også.
Etter hva andre har sagt her, så har visstnok Tamara sagt at den kommer i dag, men hun har også hatt problemer med PC'n sin....
Opp og nedOppdatering kl 19:12
1. Sara 143
4. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 91
5. Hope91 84
6. Lilleblomst_15 74
7. Lady_Z 59
8. lizzed 58
9. Beckymams 46
11. Kengu 34
13. Babydilla123 33
17. m&m mini 26
30. Fiona84 14
53. ALN89 8
X. EJ
X. HemmeligG
X. Mirell
X. olivia90
X. Jump
Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Det er det flere som er.Opp og nedspent på siste dag denne mnd
![]()
Blir nok ganske mange innlegg der, ja.Det er det flere som er.
Er redd førsteplassen kommer til å ha veldig mange innlegg, og umulig for oss "normale"
Sist det var en "om å gjøre å ligge på toppen"-konkurranse hadde førsteplassen 7.048 innlegg...Blir nok ganske mange innlegg der, ja.
Det var noen innlegg...jeg kommer ikke til å skrive så mangeSist det var en "om å gjøre å ligge på toppen"-konkurranse hadde førsteplassen 7.048 innlegg...
Ikke jeg heller selv om jeg har lyst på den balansesykkelen til frøknaDet var noen innlegg...jeg kommer ikke til å skrive så mange![]()
Vi har to balansesykler, så holder vel med de to.. Får sikte meg inn på noe annet fint i stedeIkke jeg heller selv om jeg har lyst på den balansesykkelen til frøkna