Det er det jeg tenker på, men kjenner to som har fått det gjort, og begge fikk trøbbel etter operasjonen..
Er derfor litt redd den
Reduksjon kombinert med løft hadde nok vært det beste...
Jeg har veninne som tok brystreduksjon, de er sååå fine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg tenker på, men kjenner to som har fått det gjort, og begge fikk trøbbel etter operasjonen..
Er derfor litt redd den
Reduksjon kombinert med løft hadde nok vært det beste...
Jeg merket ikke no fysisk før positiv test. Men følte det pā meg, jeg visste det bare liksom, at den kom til å bli positivHar ikke ikm før på lørdag men begynte å spotte på søndag. Kommer ikke noe i bindet, kun da jeg tørker meg etter dobesøk. Ikke noe spesielle tegn. Noen som har vært borti dette før?
Har ikke tatt noen test enda, hverken el eller g test. Men merker jeg reagerer på grillkrydder luktaJeg merket ikke no fysisk før positiv test. Men følte det pā meg, jeg visste det bare liksom, at den kom til å bli positiv
Huff. LukterHar ikke tatt noen test enda, hverken el eller g test. Men merker jeg reagerer på grillkrydder lukta
Trur kanskje skal ta en test. Føler at jeg går på do konstantHuff. Lukterfra uke 7 elns og til starten av 3trim holdt jeg på å bli gal av lukter. Nesten alt luktet vondt!
Oppdater oss hvordan det går om du tar enTrur kanskje skal ta en test. Føler at jeg går på do konstant
Det skal jeg gjøreOppdater oss hvordan det går om du tar en![]()
Sove godtNei, nå legger jeg meg til å sove jeg og. Håper den lille marken jeg deler dyne med sover rolig![]()
Takk det sammeSove godt![]()
Takk for detTakk det sammeog lykke til med testing i morgen
Betennelse, holdt på å miste brystvorte, stygge arr og så videreHvordan trøbbel i etterkant da?
Var en liten B 75. Gått nå til D tenker jeg. Men likte meg bedre som B enn store igrunn. Men fasthet som skal fikses i hovedsak, ikkr str
Festeblødning kanskje ??Har ikke ikm før på lørdag men begynte å spotte på søndag. Kommer ikke noe i bindet, kun da jeg tørker meg etter dobesøk. Ikke noe spesielle tegn. Noen som har vært borti dette før?
Betennelse, holdt på å miste brystvorte, stygge arr og så videre
Er det første som slo meg oxo, men får ta en test så ser viFesteblødning kanskje ??
Er det første som slo meg oxo, men får ta en test så ser vi![]()
Ja kan det. Tenker jeg kjøper i morra, og tar den på torsdagSpennendekan vel ta i morgen om IKM er på lørdag
?
Ja kan det. Tenker jeg kjøper i morra, og tar den på torsdagslik at jeg får morgenurin