Mallejenta
Glad i forumet
Skal gjøre detÅh så spennendeoppdater oss da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre detÅh så spennendeoppdater oss da
![]()
Er også ganske sikker på jeg får det dekt, er bare ikke sikker på om jeg tørUff, tror det er ganske sjeldent altså...colloseums klinikken er isåfall vanvittig bra i Osloduu får det helt sikkert dekt
Er også ganske sikker på jeg får det dekt, er bare ikke sikker på om jeg tør
God nattGleder meg til å se vinnerene!
Tips til noe dere burde prøve til påskefrokosten forresten: sydtyrolleplejuice <3
Oj såpass. Hørtes ikke noe særlig utBetennelse, holdt på å miste brystvorte, stygge arr og så videre
Jeg er såååå lei av å ikke få sove!!! Noen ganger har jeg lyst til å gi mannen ett sikkerlig dytt ut av senga!!
God morgenGod morgen!
Barnefri, men våken nå! Hater å ikke få sove etter at vekkerklokken til gubben har ringt![]()
Deilig med litt ekstra plass då.God morgen!fått dytta sambo ut av senga, jeg..
![]()
Hehehe.. ja, han må jo på jobb så.. Da er det greit å få han oppDeilig med litt ekstra plass då.![]()
God morgon, og god første april. I dag er eg skeptisk til alt som blir sagt![]()
God morgenGod morgen!fått dytta sambo ut av senga, jeg..
![]()
Hehe.. leieboerne våre testet å slå opp et telt i hagen igår.. sambo vurderte å skrive ut en faktura på "campingplassen"God morgenjepp det er jeg også ! Slitsomt er det alltid med 1 april !
JaHehe.. leieboerne våre testet å slå opp et telt i hagen igår.. sambo vurderte å skrive ut en faktura på "campingplassen"jeg skal i alle fall ikke tulle med fødsel.. da tror jeg mamma blir skrullete!
Det vet du jo ikke før midnattJavurderte å tulle med det selv, men drøyern ! Ble heldigvis ikke noe aprilsnar baby her
![]()
Tviler på at det plutselig skjer noe i dagDet vet du jo ikke før midnattSynes det er litt for drøyt å tulle med
![]()
God morgenGod morgen
Beholdt 2.plassen min selv om jeg ikke skravlet i går ser jeg