Felles skravle 2015

God natt :) Gleder meg til å se vinnerene!

Tips til noe dere burde prøve til påskefrokosten forresten: sydtyrolleplejuice <3

Uff, tror det er ganske sjeldent altså...colloseums klinikken er isåfall vanvittig bra i Oslo :) duu får det helt sikkert dekt
Er også ganske sikker på jeg får det dekt, er bare ikke sikker på om jeg tør

Jeg er såååå lei av å ikke få sove!!! Noen ganger har jeg lyst til å gi mannen ett sikkerlig dytt ut av senga!!

God morgen!
Barnefri, men våken nå! Hater å ikke få sove etter at vekkerklokken til gubben har ringt :(

Jeg er såååå lei av å ikke få sove!!! Noen ganger har jeg lyst til å gi mannen ett sikkerlig dytt ut av senga!!
God morgen!
Barnefri, men våken nå! Hater å ikke få sove etter at vekkerklokken til gubben har ringt :(
God morgen :) skjønner jeg godt ! Jeg fikk heldgvis sove i natt, men våknet nå :( heldigvis ble det ingen aprilsnar baby :) så satser på hun holder seg inne over helgen :)

God morgon, og god første april. I dag er eg skeptisk til alt som blir sagt :p

God morgen! :-) fått dytta sambo ut av senga, jeg.. :-P

God morgen ;) jepp det er jeg også ! Slitsomt er det alltid med 1 april !
Hehe.. leieboerne våre testet å slå opp et telt i hagen igår.. sambo vurderte å skrive ut en faktura på "campingplassen" :-P jeg skal i alle fall ikke tulle med fødsel.. da tror jeg mamma blir skrullete!

Hehe.. leieboerne våre testet å slå opp et telt i hagen igår.. sambo vurderte å skrive ut en faktura på "campingplassen" :-P jeg skal i alle fall ikke tulle med fødsel.. da tror jeg mamma blir skrullete!
Ja :P vurderte å tulle med det selv, men drøyern ! Ble heldigvis ikke noe aprilsnar baby her :D

Back
Topp