Felles skravle 2015

Jeg hadde små bryster, som nå er blitt vesentlig større
Hvordan det et med silikon vet jeg ikke

Skal fikse mine jeg og, når jeg er ferdig med barn

Jeg hadde liten B cup 75, og gikk til 75D, er 25 uker pp vei nå og de har blitt en 75G :o helt forferdelig!! Skal absolutt fikse på de når jeg er ferdig med barn, de henger allerede :( bortkasta penger

Jeg hadde liten B cup 75, og gikk til 75D, er 25 uker pp vei nå og de har blitt en 75G :o helt forferdelig!! Skal absolutt fikse på de når jeg er ferdig med barn, de henger allerede :( bortkasta penger
Var en liten B 75. Gått nå til D tenker jeg. Men likte meg bedre som B enn store igrunn. Men fasthet som skal fikses i hovedsak, ikkr str

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Mine har vokst med hvert svangerskap, men glemt å bli mindre igjen etterpå.
Før første var jeg en 85DD, nå er jeg en 80K.....
Begynner å kjenne tyngden av dem i ryggen

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Mine har vokst med hvert svangerskap, men glemt å bli mindre igjen etterpå.
Før første var jeg en 85DD, nå er jeg en 80K.....
Begynner å kjenne tyngden av dem i ryggen

Åh såpass!! Uff nei jeg skal absolutt fikse de etter jeg er ferdig med nr 2, er på første nå men vi ser for oss 2 tette.... Kjempe tungt :o

Samme her, våkna av at det ble vått i senga! :P
Første gang gikk det midt på stuegulvet.
Siste gang kjente jeg noe og trodde det var gutten som hadde sparket slik at det kom en promp ++.
Det ville jeg IKKE ha i sengen, knep alt jeg kunne der nede, fikk tak i et håndklede og la mellom beina og reiste meg.
Når jeg kom på badet skjønte jeg det var vannet som hadde gått.
Kom bare 2 dråper i sengen..

Første gang gikk det midt på stuegulvet.
Siste gang kjente jeg noe og trodde det var gutten som hadde sparket slik at det kom en promp ++.
Det ville jeg IKKE ha i sengen, knep alt jeg kunne der nede, fikk tak i et håndklede og la mellom beina og reiste meg.
Når jeg kom på badet skjønte jeg det var vannet som hadde gått.
Kom bare 2 dråper i sengen..
Gikk vannet først ?

Back
Topp