Her har mini akkurat sovnet.Håper dere alle har hatt en fin dag? Jeg skal ta med meg mini og legge meg tenkte jeg, hvis han sovner igjen. Vi ammer akkurat nå.
Skal prøve å legge han uten å vekke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har mini akkurat sovnet.Håper dere alle har hatt en fin dag? Jeg skal ta med meg mini og legge meg tenkte jeg, hvis han sovner igjen. Vi ammer akkurat nå.
Den har vært veldig finHåper dere alle har hatt en fin dag? Jeg skal ta med meg mini og legge meg tenkte jeg, hvis han sovner igjen. Vi ammer akkurat nå.
Håper han ikke våkner!Her har mini akkurat sovnet.
Skal prøve å legge han uten å vekke
Så heldig dere er!Den har vært veldig finfikk besøk av onkelen til gubben og fetterene. Som kom med påskeegg til oss
![]()
Ja kjempe heldigSå heldig dere er!![]()
Og der var han på puppen igjen.Håper han ikke våkner!![]()
Uff da. Jeg har fått med meg min i seng nå, håper han slår til med en femtimers soveøkt igjen. Lov å håpe vel?Og der var han på puppen igjen.
Du får hoppe i seng og håpe på det beste dåUff da. Jeg har fått med meg min i seng nå, håper han slår til med en femtimers soveøkt igjen. Lov å håpe vel?![]()
Her er de aldri lengre enn 3 timer.Uff da. Jeg har fått med meg min i seng nå, håper han slår til med en femtimers soveøkt igjen. Lov å håpe vel?![]()
Krysser fingrene for litt søvn på oss begge to! Nå er det natt herHer er de aldri lengre enn 3 timer.
Han har drevet og spist i hele dag så jeg mistenker økedøgn.
Vi får se hva jeg får av søvn i natt
Da sover han igjen, og jeg ligger under dynenKrysser fingrene for litt søvn på oss begge to! Nå er det natt her![]()
Krysser fingrene for litt søvn på oss begge to! Nå er det natt her![]()
Sov godt, begge to! (Alle fire)Da sover han igjen, og jeg ligger under dynen![]()
Vi har nå vært sammen i litt over 6årSånn holdning hadde min også, men etter 14 år gikk han tom for unnskyldningerVi gifta oss for to år siden
![]()
Vi har vært sammen 6 år i årVi har nå vært sammen i litt over 6år![]()
Og allerede gift i ett? Heldig. Jeg hinter (og sier det rett ut) titt og ofte. Han svarer hver gang at det er uaktueltVi har vært sammen 6 år i år![]()
Jeg også hinter og spør, men ingen resultat.. er ikke uaktuelt her da.. får håpe det skjer en eller annen gang.. han er bare så TREIG og jeg er så UTÅLMODIGOg allerede gift i ett? Heldig. Jeg hinter (og sier det rett ut) titt og ofte. Han svarer hver gang at det er uaktuelt![]()
Vi har vært sammen 6 år i år![]()
Vi har berre vore saman i fire og eit halvt år. Og gift i snart tre av deiVi har nå vært sammen i litt over 6år![]()
Jeg og fryktelig utålmodigJeg også hinter og spør, men ingen resultat.. er ikke uaktuelt her da.. får håpe det skjer en eller annen gang.. han er bare så TREIG og jeg er så UTÅLMODIG![]()
Raske dere da!Vi har berre vore saman i fire og eit halvt år. Og gift i snart tre av dei![]()
Effektive når vi satte i gang. Hehe.Raske dere da!![]()