Aldri settGod aften, fruer og frøkner! Fleire enn meg som ventar på sesongavslutning av Walking Dead i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri settGod aften, fruer og frøkner! Fleire enn meg som ventar på sesongavslutning av Walking Dead i dag?![]()
Er verdt å sjekke utAldri setthehe
Litt sånn som her. Men han er blitt litt "mykere" på det punktet nå da. Så kanskje når han blir pappa at han endrer meningHeldig dere er
Min sambo tror ikke på ekteskap. Er bare et papir sier han. Og moren gikk igjennom en skilsmisse når han var yngre. Så han har nok dårlig opplevelse
Liker at du sier detDet sa mannen min en gang i tiden også da han selv er skilsmissebarn, men han endret mening etter hvert.
Har vært sammen i 18 år...
Vi har akkurathatt 9 års bryllupsdagDet er hærlig ! Jeg har snart 1 års bryllups dag![]()
NeiGod aften, fruer og frøkner! Fleire enn meg som ventar på sesongavslutning av Walking Dead i dag?![]()
Styrer med du då?
Vi har akkurathatt 9 års bryllupsdag
Det er braVi har snart 13 års bryllupsdag vi![]()
G.sport hadde noen av de på tilbud nå så jegSom oftest kommer jo fjordårets modell på super salg når nye modellen kommer i butikkenSå skal følge med nå
![]()
Ja veldigÅ, så koselig! Var der mange fine?
Herlig! Det er så koselig å sjå på brudekjolar! SKulle nesten ønske eg skulle gifte meg på nyttJa veldig![]()
Ja jeg åHerlig! Det er så koselig å sjå på brudekjolar! SKulle nesten ønske eg skulle gifte meg på nytt![]()
På nett eller i butikk? Kanksje jeg må ta turen i morgenG.sport hadde noen av de på tilbud nå så jeg
Det sa mannen min en gang i tiden også da han selv er skilsmissebarn, men han endret mening etter hvert.
Har vært sammen i 18 år...
Vært pappa i 4uker, merker ingen endring ennåLitt sånn som her. Men han er blitt litt "mykere" på det punktet nå da. Så kanskje når han blir pappa at han endrer meninghehhe *lov å håpe*
HeheGodt å høre der finnes håp
Vært pappa i 4uker, merker ingen endring ennå![]()
Nesh, merker ikke no ennåHeheHar han ikke blitt litt mykere?
I butikk , de har jo helsprøe dager for tidenPå nett eller i butikk? Kanksje jeg må ta turen i morgen![]()
OioioiI butikk , de har jo helsprøe dager for tiden
Sånn holdning hadde min også, men etter 14 år gikk han tom for unnskyldningerHeldig dere er
Min sambo tror ikke på ekteskap. Er bare et papir sier han. Og moren gikk igjennom en skilsmisse når han var yngre. Så han har nok dårlig opplevelse