Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, det må jeg si! Respekt!Bah!! Utslitt!! 3 timer ute i finværet med hagearbeid! Klippet frukttrær, raka løv og fylt opp en hel tilhenger med høye lemmer med hageavfall! Fy søren så slitsomt det er å plukke opp greiener fra bakken når en er høygravid!! Sofa, saft og matmuffins nå!
Hvilke bøker lånte du deg nå?Bibliotektur-check
g-sporttur-check.
handling -delvis ferdig
vasking av klær- 3 maskiner ferdig , en igjen !!
Kjekt med sånne kupp da! Kos dere på hyttaVis vedlegget 110027 på vei til hytta i Grebbestad nå![]()
Vært innom Vestby på veien og fikk kjøpt en soft Shell jakke fra Bergans til lille snuppkosta hele 280 kr
![]()
Var egentlig det jeg også kom frem til.Oj det var mye penger.
Klesvask, ja, det skulle jeg har gjort.Bibliotektur-check
g-sporttur-check.
handling -delvis ferdig
vasking av klær- 3 maskiner ferdig , en igjen !!
Ja, lommeboka satte pris på denKjekt med sånne kupp da! Kos dere på hytta![]()
Deilig med hyttetur og BV-fri, da.Ja, lommeboka satte pris på dentakk! Blir nok ikke mye skravling mens vi er der, men må hvertfall inn 1 april for å se hvem som har vunnet noe
![]()
Ser for meg at en har lyst på litt nye klær etter fødsel ja! Gleder meg allerede! Orker ikke gå inn på en butikk og kikke på klær for tiden.. ingen vits i det..Var egentlig det jeg også kom frem til.
Har ikke råd til å gjøre det hver uke
Vel, lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til meg selv, og veier nå 10 kg mindre enn før jeg ble gravid så trengte en del nytt. Var for det meste fornuftige ting jeg fikk med meg
Ulrik gulper veldig mye mer enn de 2 forrige barna så hadde feilberegnet antall ammevenlige topper jeg trengte og gikk tom for rene, og vops, så var en bestilling på 2.500 på zalando...Ser for meg at en har lyst på litt nye klær etter fødsel ja! Gleder meg allerede! Orker ikke gå inn på en butikk og kikke på klær for tiden.. ingen vits i det..
Sånn er jeg også med sko - blir over 1000 lappen for at det skal være no vits.. men jeg sliter med føttene da, ikke ryggen..Ulrik gulper veldig mye mer enn de 2 forrige barna så hadde feilberegnet antall ammevenlige topper jeg trengte og gikk tom for rene, og vops, så var en bestilling på 2.500 på zalando...
Resten var blant annet nye joggesko til 1.400,- (og jeg trenger gode, dyre på grunn av en dårlig rygg) +++++
Som sagt, bare ting jeg trengte.
Oj har du gått ned så mye allerede. Flink duVar egentlig det jeg også kom frem til.
Har ikke råd til å gjøre det hver uke
Vel, lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til meg selv, og veier nå 10 kg mindre enn før jeg ble gravid så trengte en del nytt. Var for det meste fornuftige ting jeg fikk med meg
den jakken er vel ikke så dyr ellers heller, gode jakker da.)Ja, lommeboka satte pris på dentakk! Blir nok ikke mye skravling mens vi er der, men må hvertfall inn 1 april for å se hvem som har vunnet noe
![]()
Ja huff det var jo fryktelig synd altsåKlesvask, ja, det skulle jeg har gjort.
Så "syns" gutten sover godt på yndlingsplassen sin, fanget mitt
Mer det at jeg ikke gikk opp mer enn 3 kg i svangerskapet, og hadde mye vann i kroppen.Oj har du gått ned så mye allerede. Flink du![]()
Her gikk jeg opp over 20kg og har 8kg igjen til startvektMer det at jeg ikke gikk opp mer enn 3 kg i svangerskapet, og hadde mye vann i kroppen.
Har fremdeles en del vann igjen, så er spendt på hvor vekten stopper.
Var veldig overvektig før jeg ble gravid, så dette er bare positivt![]()
Så bra, du får ha en fortsatt god bedringSpist salte nøtter
Drukket mer vann
Luftet meg litt ute
Tatt en dusj
Hjalp litt heldigvis![]()
Flink du er.Her gikk jeg opp over 20kg og har 8kg igjen til startvekt