Felles skravle 2015

Bibliotektur-check
g-sporttur-check.
handling -delvis ferdig
vasking av klær- 3 maskiner ferdig , en igjen !!

ImageUploadedByBV Forum1427719490.844806.jpg på vei til hytta i Grebbestad nå :)

Vært innom Vestby på veien og fikk kjøpt en soft Shell jakke fra Bergans til lille snupp :) kosta hele 280 kr :p

Bah!! Utslitt!! 3 timer ute i finværet med hagearbeid! Klippet frukttrær, raka løv og fylt opp en hel tilhenger med høye lemmer med hageavfall! Fy søren så slitsomt det er å plukke opp greiener fra bakken når en er høygravid!! Sofa, saft og matmuffins nå!
Wow, det må jeg si! Respekt! :)

Oj det var mye penger.
Var egentlig det jeg også kom frem til.
Har ikke råd til å gjøre det hver uke :P

Vel, lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til meg selv, og veier nå 10 kg mindre enn før jeg ble gravid så trengte en del nytt. Var for det meste fornuftige ting jeg fikk med meg

Var egentlig det jeg også kom frem til.
Har ikke råd til å gjøre det hver uke :P

Vel, lenge siden jeg har kjøpt noe nytt til meg selv, og veier nå 10 kg mindre enn før jeg ble gravid så trengte en del nytt. Var for det meste fornuftige ting jeg fikk med meg
Ser for meg at en har lyst på litt nye klær etter fødsel ja! Gleder meg allerede! Orker ikke gå inn på en butikk og kikke på klær for tiden.. ingen vits i det..

Ser for meg at en har lyst på litt nye klær etter fødsel ja! Gleder meg allerede! Orker ikke gå inn på en butikk og kikke på klær for tiden.. ingen vits i det..
Ulrik gulper veldig mye mer enn de 2 forrige barna så hadde feilberegnet antall ammevenlige topper jeg trengte og gikk tom for rene, og vops, så var en bestilling på 2.500 på zalando...
Resten var blant annet nye joggesko til 1.400,- (og jeg trenger gode, dyre på grunn av en dårlig rygg) +++++
Som sagt, bare ting jeg trengte.

Ulrik gulper veldig mye mer enn de 2 forrige barna så hadde feilberegnet antall ammevenlige topper jeg trengte og gikk tom for rene, og vops, så var en bestilling på 2.500 på zalando...
Resten var blant annet nye joggesko til 1.400,- (og jeg trenger gode, dyre på grunn av en dårlig rygg) +++++
Som sagt, bare ting jeg trengte.
Sånn er jeg også med sko - blir over 1000 lappen for at det skal være no vits.. men jeg sliter med føttene da, ikke ryggen..

Spent på om jeg trives best med ammetopper, eller bare bruker vanlige klær.. får se :-) kjøpt 2 til å begynne med, så ser jeg str og hva jeg troves med etter fødsel :-)

Back
Topp