A-Å heter detBrettspill er kjempegøy. Kva slags spel blei det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
A-Å heter detBrettspill er kjempegøy. Kva slags spel blei det?
Det såg litt kjekt ut. Googla detA-Å heter det![]()
Det var gøy, ikke bare bare å huske ord på alle bokstavene på brettet.Det såg litt kjekt ut. Googla det![]()
Uff så kjedelig daSovet i 1 time og lys våken !!
God morgenGod morgen! Planer for dagen?
Tror det blir hjemmedag - fortsette å bli frisk.. mulig jeg skal lage horn eller matmuffins eller begge deler til frysernGod morgen
Her blir det bare å slappe av! Tenkte å lage oste briks til kvelds, så må vell sette en deig i løpet av dagen.
Du da?
God morgen! Planer for dagen?
God morgenGod morgen
Her blir det bare å slappe av! Tenkte å lage oste briks til kvelds, så må vell sette en deig i løpet av dagen.
Du da?
Åååå så deiligGod morgen
Her er kun en trilletur som er planen så langt![]()
Bilder er viktig! Jeg har en venninde som er fotograf. Så hun skal ta magebilder i studio om 14 dager og ute i løpet av maiTror det blir hjemmedag - fortsette å bli frisk.. mulig jeg skal lage horn eller matmuffins eller begge deler til frysernellers snakka sambo om å ta noen bilder av magen idag.. må ha noen til albumet
![]()
Er litt sol ja. Lyst og fint ute. Jeg våknet nettopp etter sofa dubb. 2t. Mini sover oppå meg endaÅååå så deiligfint vær? Har ikke sett ut ennå jeg, men hører fuglene synger
![]()
Det blir sikkert bra..Bilder er viktig! Jeg har en venninde som er fotograf. Så hun skal ta magebilder i studio om 14 dager og ute i løpet av mai![]()
God formiddag! Planene er litt usikre, mini har vært så urolig i natt, pupp hver time og mye fis og bæsj. Ikke vil han sove nå heller.. Må vel prøve å få inn et par timer søvn hvis han sovner. Ellers satser jeg på å få vasket badet.God morgen! Planer for dagen?
Så flink du er! Håper han får sove litt da!God formiddag! Planene er litt usikre, mini har vært så urolig i natt, pupp hver time og mye fis og bæsj. Ikke vil han sove nå heller.. Må vel prøve å få inn et par timer søvn hvis han sovner. Ellers satser jeg på å få vasket badet.
Ble grått her og nå, og småregn. Da var jeg plutselig ikke så gira på den trilleturenGod morgen.
Trodde endelig Ulrik hadde klart å sove 4 timer i strekk i natt, så kom jeg på at klokken var stilt
Her er det grått og småregn.
Får besøk av mamma og muligens lillesøster om en times tid.
Håper Ulrik lar meg rydde kjøkkenet før det
HeiGod morgen! Planer for dagen?
Hehe.. rart hvordan været påvirker oss..! Kanskje det lysner opp etterhvertBle grått her og nå, og småregn. Da var jeg plutselig ikke så gira på den trilleturen
Håper og han lar deg rydde kjøkkenet. Det har jeg nettopp gjort + satt på en vaskemaskin![]()