HemmeligG
Forumet er livet
Flink du erBle grått her og nå, og småregn. Da var jeg plutselig ikke så gira på den trilleturen
Håper og han lar deg rydde kjøkkenet. Det har jeg nettopp gjort + satt på en vaskemaskin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erBle grått her og nå, og småregn. Da var jeg plutselig ikke så gira på den trilleturen
Håper og han lar deg rydde kjøkkenet. Det har jeg nettopp gjort + satt på en vaskemaskin![]()
Var ikke så veldig lett neiDet er veldig gøymen vanskelig
![]()
Her ogBle sen frokost pga klokkamett !!
Hehe.. rart hvordan været påvirker oss..! Kanskje det lysner opp etterhvert![]()
Ble en times tur likevel. Fikk testet regntrekketFlink du erTrilletur i gråvær er ikke like gøy som i sol nei!
![]()
Huff, var storesøster urolig i spebarnstida?Lillesøster har vondt i magen om dagene, men nettene har gått fint helt til i natt. Etter en drøy halvtime vekka jeg pappan så han tok henne med seg på stua litt. Gikk bedre når hun kom tilbake, men våkna en gang til for en runde med gråting..
Begynner å huske spedbarnstida til storesøster nå...
Huff, var storesøster urolig i spebarnstida?
Huff, så kjedelig. Har du greid å identifisere hva det er som gir henne magevondt da?Ja, hun hadde magevondt hun også gitt. Så så langt er d ganske likt, dessverre.
Satser på å komme meg i seng tidlig jeg og, om mini er enig i det.Da er besøket dratt.
Har vært veldig koselig, men nå er jeg utrolig sliten.
Her blir det avslapning resten av kvelden, og tidlig i seng dersom jeg får lov
Må bare overlever til de eldste er i seng førstSatser på å komme meg i seng tidlig jeg og, om mini er enig i det.
Opptatte med babykooosHerregud så stille det er her for tida![]()
Hehe.. ja, dere heldige <3Opptatte med babykooos![]()
Skulle til å skrive det samme...Så lite liv det var her i dag
Jeg ogsåOpptatte med babykooos![]()