ALN89
Forumet er livet
Hmmm, mye mulig det blir wokWokspiser jeg ofte når jeg er alene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm, mye mulig det blir wokWokspiser jeg ofte når jeg er alene
![]()
Her er ikke sambo glad i wok, så må bli når han er borte. Å så enkelt å lage bare til en daHmmm, mye mulig det blir woknam nam
![]()
Det er detHer er ikke sambo glad i wok, så må bli når han er borte. Å så enkelt å lage bare til en da![]()
Spennande dåer nok ikkje lenge igjen
![]()
Jepp skal holde dere oppdatertSpennende! Du får oppdatere oss om du plutselig skulle få rier da
Jeg gikk flere uker og trodde noe var på gang :/ ble rimelig fornøyd da vannet gikk da jeg var 38+1mye plager og vondter før det..
Ååh, er så spennende når det fødes her altsåJepp skal holde dere oppdaterthar ikke hatt noe før i dag, men det skjer mer og mer
![]()
Er jo 3 uker igjen daÅåh, er så spennende når det fødes her altsåmå følge med på dere ettersom det er så lenge til min egen fødsel
![]()
jeg er veeeldig glad i fiskJeg skal være alene hjemme lørdag til mandag, noen med forslag på middag til bare meg?![]()
Joda, men du er da til termin for detEr jo 3 uker igjen da![]()
Elsker laks og det gjør samboeren ogjeg er veeeldig glad i fiskså når samboeren er borte er favoritten ovnsstekt laks (laksefilet i folie med melange,salt,pepper og litt sitron) med grønnsaker helst
kan godt ha poteter og det man vil ha til også da
![]()
lucky youElsker laks og det gjør samboeren også tar det heller når vi er samen
![]()
Vi liker heldigvis mye av det sammelucky you! her liker ikke samboeren annet enn hvit fisk, så må ta sjangsen når jeg er alene
![]()
hahaVi liker heldigvis mye av det sammeog han spiser det han får
men om jeg spør om han syns det var godt og da svarer han "helt greit" om det er noe han ikke likte
hahaha
Veldig greit å være en sunt forbilde når man har barnhahavi liker mye av det samme vi også, bare ikke helt fisk og grønt. MEN nå har han endeliiig skjerpet seg med å spise salat og grønnsaker <3 så er det bare å få mer fisk igjen på menyen
![]()
ja er det jeg også sier til hanVeldig greit å være en sunt forbilde når man har barn![]()
Braja er det jeg også sier til hantror det har sunket inn
![]()
tidligere idag hadde vi besøk av onkelen min og ene jenteungen hans, var fint vær så vi grillet <3 etter de gikk, kjørte vi og leverte katten vår, så nå er den gitt bort. litt sårt, men tror den får det mye bedre nå daBraellers da, hva har du gjort i kveld?
Så deiligtidligere idag hadde vi besøk av onkelen min og ene jenteungen hans, var fint vær så vi grillet <3 etter de gikk, kjørte vi og leverte katten vår, så nå er den gitt bort. litt sårt, men tror den får det mye bedre nå da![]()
ja var utrolig kjekt med besøk og grillmat <3 ja hører at det er fullt kaos på gardemoen osv? bodde ikke du i oslo? kjipt med våt snø da :/Så deiligher er det masse våt snø, ikke akkurat grillvær
usj, det er noe dritt
![]()