Felles skravle 2015

Spennande då:D er nok ikkje lenge igjen:)
Spennende! Du får oppdatere oss om du plutselig skulle få rier da :)

Jeg gikk flere uker og trodde noe var på gang :/ ble rimelig fornøyd da vannet gikk da jeg var 38+1 :) mye plager og vondter før det..
Jepp skal holde dere oppdatert :) har ikke hatt noe før i dag, men det skjer mer og mer :)

Jeg skal være alene hjemme lørdag til mandag, noen med forslag på middag til bare meg? :)
jeg er veeeldig glad i fisk :p så når samboeren er borte er favoritten ovnsstekt laks (laksefilet i folie med melange,salt,pepper og litt sitron) med grønnsaker helst :) kan godt ha poteter og det man vil ha til også da ;)

jeg er veeeldig glad i fisk :p så når samboeren er borte er favoritten ovnsstekt laks (laksefilet i folie med melange,salt,pepper og litt sitron) med grønnsaker helst :) kan godt ha poteter og det man vil ha til også da ;)
Elsker laks og det gjør samboeren og ;) så tar det heller når vi er samen ;)

lucky you ;)! her liker ikke samboeren annet enn hvit fisk, så må ta sjangsen når jeg er alene :p
Vi liker heldigvis mye av det samme :) og han spiser det han får :p men om jeg spør om han syns det var godt og da svarer han "helt greit" om det er noe han ikke likte :p hahaha

Vi liker heldigvis mye av det samme :) og han spiser det han får :p men om jeg spør om han syns det var godt og da svarer han "helt greit" om det er noe han ikke likte :p hahaha
haha :p vi liker mye av det samme vi også, bare ikke helt fisk og grønt. MEN nå har han endeliiig skjerpet seg med å spise salat og grønnsaker <3 så er det bare å få mer fisk igjen på menyen ;)

haha :p vi liker mye av det samme vi også, bare ikke helt fisk og grønt. MEN nå har han endeliiig skjerpet seg med å spise salat og grønnsaker <3 så er det bare å få mer fisk igjen på menyen ;)
Veldig greit å være en sunt forbilde når man har barn ;)

Bra :) ellers da, hva har du gjort i kveld?
tidligere idag hadde vi besøk av onkelen min og ene jenteungen hans, var fint vær så vi grillet <3 etter de gikk, kjørte vi og leverte katten vår, så nå er den gitt bort. litt sårt, men tror den får det mye bedre nå da :)

tidligere idag hadde vi besøk av onkelen min og ene jenteungen hans, var fint vær så vi grillet <3 etter de gikk, kjørte vi og leverte katten vår, så nå er den gitt bort. litt sårt, men tror den får det mye bedre nå da :)
Så deilig :) her er det masse våt snø, ikke akkurat grillvær :p usj, det er noe dritt :(

Så deilig :) her er det masse våt snø, ikke akkurat grillvær :p usj, det er noe dritt :(
ja var utrolig kjekt med besøk og grillmat <3 ja hører at det er fullt kaos på gardemoen osv? bodde ikke du i oslo? kjipt med våt snø da :/
huff ja, men det er noen venner av samboeren som har fått ham. de bor mye mer landslig enn oss, har unger som elsker å kose med ham og de koser også med ham. Her er det midt i et skikkelig byggefelt og masse trafikk, merker han har vært mye mere inne enn han pleier og virker ikke helt "normal". også mest av alt er samboeren skikkelig negativ til han, så da får det være nok med hunden vår. blir jo mye lettere mtp ferier og alt fremover da, og han slo seg heldigvis til ro der med en gang <3 koste mye med ungene og alt, så det var lettere når vi kom dit enn når jeg drev og pakket sakene hans :p for da presset tårene veeeldig på :p

da var det på tide å finne sengen her, får håpe på en god natt søvn, trenger virkelig det nå ;) :)

Back
Topp