Jo.. spørs jo hvordan du definerer det ;-) vi lager iaf gjennomstekt nå daRødt kommer an på kjernetemperaturen, ikke om den er langtidsstekt eller ikke..
Jeg vil gjerne har den litt rød..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo.. spørs jo hvordan du definerer det ;-) vi lager iaf gjennomstekt nå daRødt kommer an på kjernetemperaturen, ikke om den er langtidsstekt eller ikke..
Jeg vil gjerne har den litt rød..
Jo, men nå er du også gravid, daJo.. spørs jo hvordan du definerer det ;-) vi lager iaf gjennomstekt nå da![]()
Jepp..Jo, men nå er du også gravid, da![]()
Spennende prosess da, både med salg og kjøp!Javi ser etter en med hvertfall et soverom til
![]()
Mmm, trur eg må prøve til biffen på søndagIkke vanskelig, tar bare lang tid.
Skal lage søtpotetpure.
1. Fjerne skall, dele opp i små biter, skylle godt og putte i en kjele med kaldt vann
2. la den stå på svak varme i en 20-30 minutter, vannet skal nesten koke, men ikke helt. Dette for å trekke stivelsen ut av poteten slik at pureen ikke blir seig.
3. Skifte vann, og la koke til veldig møre, ca 30 minutter.
4. Oppi foodprocessor, mose med romtemperert smør og ønsket krydder og smak. Jeg bruker litt lime, kajennepepper, salt og pepper.
Då er det berre å komme i gangDa er rieteller lastet ned![]()
Er det noe på gang eller bare forbereder du deg?Da er rieteller lastet ned![]()
Ja, veldigSpennende prosess da, både med salg og kjøp!![]()
Då er det berre å komme i gang![]()
Er nok noe på gang, men har ikke rier endaEr det noe på gang eller bare forbereder du deg?![]()
Spennande dåEr nok noe på gang, men har ikke rier enda
Spennende! Du får oppdatere oss om du plutselig skulle få rier daEr nok noe på gang, men har ikke rier enda
Det har vi hatt i dag ogNå lager sambo taco, mens jeg ligger på sofaen under teppet.. hva skal dere spise idag?
Digger fredager, den ene dagen i uka vi ikke er i tvil om hva vi skal ha til middagDet har vi hatt i dag ognamnam
SantDigger fredager, den ene dagen i uka vi ikke er i tvil om hva vi skal ha til middag![]()
Eg ville ha gått for FjordlandJeg skal være alene hjemme lørdag til mandag, noen med forslag på middag til bare meg?![]()
WokJeg skal være alene hjemme lørdag til mandag, noen med forslag på middag til bare meg?![]()
Mye god fjordland, men tror ikke jeg ender opp med det... eller kanskje på søndag faktiskEg ville ha gått for Fjordland![]()