Felles skravle 2015

Jeg tror jeg med dette nå melde meg ut av denne tråden, det ser ut til at det blir spekemat på meg i påska, dessverre.

Siden Tamara frister med fine premier i april blir jeg sikkert å finne mer i skravletråder på generell, for jeg orker ikke felles 2016 helt enda.

(men jeg må snike her og finne ut av den vingen)
Vi kommer til å savne deg her! Du er hjertelig velkommen til å både snike og bli her for min del, men skjønner at det er tøft for deg!

Jeg tror jeg med dette nå melde meg ut av denne tråden, det ser ut til at det blir spekemat på meg i påska, dessverre.

Siden Tamara frister med fine premier i april blir jeg sikkert å finne mer i skravletråder på generell, for jeg orker ikke felles 2016 helt enda.

(men jeg må snike her og finne ut av den vingen)
Sender deg masse klemmer, og hjertlig velkommen er du jo til å prate med oss ❤️

Lite spørsmål til alle her inne..

Dersom du snart hadde bursdag, og feiret rundt, hva hadde du ønsket deg av mannen?
Ååh.. vanskelig spørsmål! Jeg liker best å bli overrasket..!!

Kanskje en opplevelse; konsert, tur, hotellweekend... men du har jo Ulrik som jeg regner med du ikke vil reise fra enda.. kunne tenkt meg en ny klokke.. eller en ring :-P (hadde nok ikke ønsket meg det).. Nye solbriller kanskje... joggesko.. noe som kan brukes nå på våren.. gavekort på manikyr, pedikyr, spa...

Fryst wok med hvitløksbrød.. Haha begynner bli lei av å bli så kvalm av kjøtt !! Så kjedelige middager.. Og samboer jobber overtid :p

Får du fortsatt ikke i deg kjøtt? :(
Skjønner du blir lei ja

Innlagt på Haukeland/KK :( Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :(

Innlagt på Haukeland/KK :( Fått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt :) blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden :(
Håper det hjelper
har du fått nyrestein-
var selv innlagt med det da jeg var gravid

Nei, begynner bare brekke meg og må forte spytte ut før alt annet kommer opp :( brekker meg av tanken... Vanskelig finne middager uten kjøtt :(

Huff da:( ja, blir vel litt annerledes middager da ja:o misunner deg ikke den kvalmen

Klem til deg:( bra det er bra med mini da, men syns jo du kan slippe unna de plagene dine♡

Back
Topp