Takk.Stor klem til deg
(forsøker å trekke meg ut herfra, men vanen sitter i...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Stor klem til deg
Du kan være litt til for å motta klemmer og sympatiTakk.
(forsøker å trekke meg ut herfra, men vanen sitter i...)
Nei det er santDet er fremdeles 5 dager etter denne.
Du trenger ikke gjøre det i dag
Vi kommer til å savne deg her! Du er hjertelig velkommen til å både snike og bli her for min del, men skjønner at det er tøft for deg!Jeg tror jeg med dette nå melde meg ut av denne tråden, det ser ut til at det blir spekemat på meg i påska, dessverre.
Siden Tamara frister med fine premier i april blir jeg sikkert å finne mer i skravletråder på generell, for jeg orker ikke felles 2016 helt enda.
(men jeg må snike her og finne ut av den vingen)
Sender deg masse klemmer, og hjertlig velkommen er du jo til å prate med ossJeg tror jeg med dette nå melde meg ut av denne tråden, det ser ut til at det blir spekemat på meg i påska, dessverre.
Siden Tamara frister med fine premier i april blir jeg sikkert å finne mer i skravletråder på generell, for jeg orker ikke felles 2016 helt enda.
(men jeg må snike her og finne ut av den vingen)
Ååh.. vanskelig spørsmål! Jeg liker best å bli overrasket..!!Lite spørsmål til alle her inne..
Dersom du snart hadde bursdag, og feiret rundt, hva hadde du ønsket deg av mannen?
En romantisk spa weekend for ossLite spørsmål til alle her inne..
Dersom du snart hadde bursdag, og feiret rundt, hva hadde du ønsket deg av mannen?
Er det lov å si at man vil gi onkelen sin en vinge noen ganger??
Fryst wok med hvitløksbrød.. Haha begynner bli lei av å bli så kvalm av kjøtt !! Så kjedelige middager.. Og samboer jobber overtid![]()
Lite spørsmål til alle her inne..
Uff. Kjedelig då. Eg kryssar fortsatt fingrane for degJeg så Orange slim. Andre har håp ved slikt, det har aldri betydd noe annet enn at mensen kommer hos meg.
Får du fortsatt ikke i deg kjøtt?
Skjønner du blir lei ja
Ny bilLite spørsmål til alle her inne..
Håper det hjelperInnlagt på Haukeland/KKFått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt
blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
![]()
Spa og reise til SpaniaLite spørsmål til alle her inne..
Nei, begynner bare brekke meg og må forte spytte ut før alt annet kommer oppbrekker meg av tanken... Vanskelig finne middager uten kjøtt
![]()
Innlagt på Haukeland/KKFått ketorax rett i rompeballen... Håper smertene roer seg nå. Babyen har det fint og ligger rett under snitt i vekt
blir værende over natten i første omgang... Håper på å bli sett på av urolog i morgen. Nyren er tydelig større på høyre siden
![]()