Felles skravle 2015

Da her jeg laget vaffelrøren mannen skulle lage.
På tide å sende han ut for å måke...
Ble vaffel igjen her også i dag. Lagde en sunn variant spekket med proteiner og sunne saker. Smaker godt gjør de og :)

Nå har akkurat besøket mitt dratt, så etter jeg er ferdig og amme tenkte jeg å trille tur før jeg henter ungene på skole og bhg :)
Må forberede kyllingwoken vi skal ha til middag også kom jeg på..

Gleder meg IKKE til å gå ut å måke:/ noen som kan sende litt energi til meg?:D
Misunner deg ikke måkinga altså, huff så mye snø det har kommet i sør! Her i Trøndelag er det heldigvis bart og fint :) Litt mye vind i dag, men med godt med klær tror jeg ikke trilleturen blir så ille likevel :)

Ble vaffel igjen her også i dag. Lagde en sunn variant spekket med proteiner og sunne saker. Smaker godt gjør de og :)

Nå har akkurat besøket mitt dratt, så etter jeg er ferdig og amme tenkte jeg å trille tur før jeg henter ungene på skole og bhg :)
Må forberede kyllingwoken vi skal ha til middag også kom jeg på..
Ble ikke sunne vafler her :)

Trilletur er umulig i denne snøen, så det blir det ikke noe av

Har ikke noe å sende, men heia heia heia! :-)

Nå har jeg ihvertfall brukt opp det jeg hadde:p hehe
Håper å få tilbake litt så jeg får montert den hylla i dag og:)
Men nå er det ihvertfall måka ute, og jeg har traska tur med vofsen. De har ikke fått måke gangstien, så lille dyret druknet nesten ute:p haha
Bra han er spretten:D

Misunner deg ikke måkinga altså, huff så mye snø det har kommet i sør! Her i Trøndelag er det heldigvis bart og fint :) Litt mye vind i dag, men med godt med klær tror jeg ikke trilleturen blir så ille likevel :)

Hadde blitt dårlig med trilletur her om jeg hadde hatt en liten en ja:o sånn sett er jeg glad jeg får en på sommeren:)
Var problemer nok å gå tur med hunden:p haha

God formiddag jenter. hvordan går det med dere. Jeg har hvert på kontroll på sykhuset i dag. Lilleprinsen vokser perfekt, og veier ca 1100g nå. :)

Nå har jeg ihvertfall brukt opp det jeg hadde:p hehe
Håper å få tilbake litt så jeg får montert den hylla i dag og:)
Men nå er det ihvertfall måka ute, og jeg har traska tur med vofsen. De har ikke fått måke gangstien, så lille dyret druknet nesten ute:p haha
Bra han er spretten:D
Hehe.. heldigvis ikke snø her.. sambo gikk tur med vofsen imorrest før jobb og jeg har krølla meg sammen på sofaen under dyna med paracet og halstabletter i hele dag.. og her blir jeg nok resten av dagen/kvelden..

Kvifor uglesett? Må jo være lov å kontrollere ofte?
joda. Men 2 kontroller denne uka. :P 2kontroller i uke 34 pluss andre standar kontroller. :) Blir mye kontrolltimer fremover. Å fikk beskjed om i dag at de vil sette veneflon med en gang på meg når jeg skal føde. Sånn "just in case" jeg skulle finne på noe sprell igjen, som legen sa :P

joda. Men 2 kontroller denne uka. :P 2kontroller i uke 34 pluss andre standar kontroller. :) Blir mye kontrolltimer fremover. Å fikk beskjed om i dag at de vil sette veneflon med en gang på meg når jeg skal føde. Sånn "just in case" jeg skulle finne på noe sprell igjen, som legen sa :P
Hehe. Godt sagt. Men fint dei passar på deg då:)

Back
Topp