Nei, er de også bra?Krim. Har du lest noko av Lars Kepler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er de også bra?Krim. Har du lest noko av Lars Kepler?
Veldig braNei, er de også bra?
Ikke lest Nesbø hellerVeldig braeg blei heilt hekta. Nesten litt som Jo Nesbø
![]()
Det er helt syktDet skjedde faktisk med kona til en tidligere kollega av mannen...
Får ikke sett i dag, da TV'n er opptatt med DoraDet er helt sykthu dama nå var ute på båten når fødselen starta og hun trodde et organ var på vei ut. Tenker bare på den panikken hun må ha hatt
![]()
Ja, det kan du siHelt utrolig at det går an å ikke merke det i det hele tatthehe
Er ferdig for en stund siden. Åh, Dora :| føler meg alltid så dum når vi ser på så føler jeg må svare Dora når hun venter på svarFår ikke sett i dag, da TV'n er opptatt med Dora
Har sett endel av de episodene før, og skjønner det ikke.
Men de smertene en fødsel med fører skjønner jeg at kvinner som opplever det der tror det er noe alvorlig galt med dem når det skjer...
Då burde du sjekke ut både Nesbø og KeplerIkke lest Nesbø hellerlest mye Varg Veum og bøkene til Jørgen Jæger.
Er en DVD av de gamle Dora-episodene, de er ikke fult så intense som de nyere, heldigvisEr ferdig for en stund siden. Åh, Dora :| føler meg alltid så dum når vi ser på så føler jeg må svare Dora når hun venter på svarhaha
Ja, utrolig å gå 9 Mnd uten å vite at man har gått gravid. Må jo hatt rimelig rolig babyer i magen? Når de romsterer som verst inne i magen kjennes det ganske godt..
Ja, mange fødende som vet at de er gravide tror de kommer til å dø, så forståelig at de som ikke vet tror at de skal dø..
Tror jaggu jeg skal gjøre detDå burde du sjekke ut både Nesbø og Kepler![]()
Har ikke noe å sende, men heia heia heia!Gleder meg IKKE til å gå ut å måke:/ noen som kan sende litt energi til meg?![]()
Haha innesnøddInnesnødd? Eller har det snødd inne?![]()
Jeg har sovet i 3 timer for å skaffe meg littGleder meg IKKE til å gå ut å måke:/ noen som kan sende litt energi til meg?![]()
200 igjenOppdatering kl 10:14
2. Kengu 1.860
3. Babydilla123 1.731
4. lizzed 1.711
5. Beckymams 1.681
6. m&m mini 1.618
8. Mirell 1.518
10. Lady_Z 1.481
10. olivia90 1.459
12. ALN89 1.349
14. Sara 1.305
15. Hope91 1.299
18. Jump 1.206
21. Lilleblomst_15 1.130
24. EJ 976
28. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 808
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.258 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
9 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Det er jeg helt sikker på at du klarer200 igjen![]()
Så flink du er!Da her jeg laget vaffelrøren mannen skulle lage.
På tide å sende han ut for å måke...
Er ikke så veldig vanskelig å lage en vaffelrøre, da.Så flink du er!