Felles skravle 2015

Joda, det kan man jo si:p begynte litt ute i hagen, men det å løfte/rydde stein gikk utover bekkenet kjente jeg:/ så det blir vel til at det ikke blir gjort siden mannen kun er i skauen i helgene for tida.
Kjenner jeg burde begynne ute jeg også, men får jo ikke lov til å løfte mer enn vekten til Ulrik inntil videre, så venter litt.
Bør få høytrykkspylt terrassen og oljet den, ser den har begynt å få litt grønske.
Kanskje jeg bare skal begynne på verandaen, der skal bare ryddes etter vinteren og møblene vaskes, og festet til vuggen opp selvfølgelig :)

Kjenner jeg burde begynne ute jeg også, men får jo ikke lov til å løfte mer enn vekten til Ulrik inntil videre, så venter litt.
Bør få høytrykkspylt terrassen og oljet den, ser den har begynt å få litt grønske.
Kanskje jeg bare skal begynne på verandaen, der skal bare ryddes etter vinteren og møblene vaskes, og festet til vuggen opp selvfølgelig :)

Hvor lenge må du vente med løft da?

Vaskes må det her og, men vannet blir ikke skrudd på før i begynnelsen av mai, mem skulle gjerne ha kommet igang med det ja.Lite å få gjort med det når vi ikke styrer det selv. Og de store steinenr kan vi ikke ta før svigerfar kan komme med traktor:(

Har du den og? :)
Skulle gjerne hatt en slik veske jeg også. Så blir spennende å se i april.
Men jeg mener å huske at hun har skrevet at det ikke blir noe krav til antall innlegg...? Mulig jeg har fått med meg feil men.
Syns også å ha lest det ein eller annen plass:) spennande :D

Hei jenter - da har jeg sydd ferdig trekket til leketeppet og innmaten - mangler bare Borrelås :-) 1427200567090.jpg

Back
Topp