Felles skravle 2015

Kommer i morgen :D
Vi ser hele tiden, men kommer ikke til å kjøpe noe før etter at vi har solgt. Må bare få satt lang overtagelsesdato :) er mange leiligheter som selges i området vi ønsker og i følge megler er det mest sannsynlig mange som slippes etter påske :)
Så spennende :D
Ja det kommer nok en del etter påske, det går jo mot boligsesong nå ;)

God morgen alle:D
Her har det vært litt stille pga bursdagsfeiring i helgen, og sliten i går.

Hvordan går det med alle?
Heihei :) var det du sm hadde bursdag?

Her sto jeg opp nå nettopp - mini pg sambo sover ennå.

Sover i ca 12 t før jeg sto opp. Kun avbrutt av korte sengeamminger kl 4 og kl 7 og nå kl 10 før jeg sto opp. Lurer på når de våkner :p

Jeg har akkurat dusjet og skal nå spise frokost. Må nyte alenetiden.
Mini har sovet inntil meg under min dyne i hele natt. Lille klegg! :p

God morgen eller formiddag alle sammen :) har vært oppe en stund nå, men formen er ikke bedre enn igår -.- samboeren sover enda, tenkte jeg skulle være snill å la han få sove litt frempå :)
Har dere noen planer for dagen da? Her skal det gjøres klart til å begynne å rive vegger osv på kommende barnerommet, får besøk av ei vennine som er sammen med en rørlegger til helgen så skal høre med han om det blir veldig dyrt å få lagd et vaskerom i innerste del av yttergangen slik at vi deler den av. Den er så sykt unødvendig stor (yttergangen altså) og jeg savner veldig et vaskerom :) får se hva formen er med på da :/

Heihei :) var det du sm hadde bursdag?

Her sto jeg opp nå nettopp - mini pg sambo sover ennå.

Sover i ca 12 t før jeg sto opp. Kun avbrutt av korte sengeamminger kl 4 og kl 7 og nå kl 10 før jeg sto opp. Lurer på når de våkner :p

Jeg har akkurat dusjet og skal nå spise frokost. Må nyte alenetiden.
Mini har sovet inntil meg under min dyne i hele natt. Lille klegg! :p
Åååååå savner det jeg, når han sov helt inntil meg som bitteliten baby

Endelig var det min tur til å lage skoleboller ;) nam nam!

Heldiggris :D hvordan går det med deg? Når var det du skulle til legen igjen?
Ingen smerter nå "bank i bordet". Men sist hadde jeg annfall meg jevne mellomrom. Skal til fastlegen for samtale på fredag.

Back
Topp