Felles skravle 2015

Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringen :( buhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå :(

Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringen :( buhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå :(
Æsj, så kjipt :-(

Da er det middagslaging.. vært på kafe med ei venninne idag som har termin en uke etter meg! Så koselig å få snakket med en som er på samme sted som meg :-) håper vi føder omkring samme tid og havner på barselgruppe sammen :-)

Hvilke planer har dere for dagen da? :)
Formen er crap idag også, kastet opp 2ganger til nå. Første gang ut over hele huset, æsj! Stakkars samboeren som vasket opp selv om jeg satt å gråt på toalettet og sa jeg skulle ta det :p ikke en god dag nei..

Åhr så utrolig kjipt!! :/ det er lov å være lei da altså! :/ sender over en god klem ♡

Da er det middagslaging.. vært på kafe med ei venninne idag som har termin en uke etter meg! Så koselig å få snakket med en som er på samme sted som meg :-) håper vi føder omkring samme tid og havner på barselgruppe sammen :-)
Å så herlig ♡ krysser fingrene for deg ;)

Back
Topp