ALN89
Forumet er livet
Så koseligVesla har hvert ute å "jaktet" på blomster til mamma. Vis vedlegget 109203
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligVesla har hvert ute å "jaktet" på blomster til mamma. Vis vedlegget 109203
Fine vår blomsterVesla har hvert ute å "jaktet" på blomster til mamma. Vis vedlegget 109203
Så fine da![]()
Så koseligsøt hun er <3
Fine vår blomster![]()
Huff. Sender deg en trøste klem!!Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Uff. Tidenes uflaks da!Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Æsj, snakker om uflaks og motgang! Skjønner du er lei!Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Æsj, så kjipt :-(Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Uff da, det var da en dårlig dagBlæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Å så herligJump har fått en nydelig gutthun har ikke fått oppdatert noe særlig ennå, så venter i spenning
![]()
Lucky!75 innlegg til så er jeg ferdig med 1500.. woho!
Åhr så utrolig kjipt!! :/ det er lov å være lei da altså! :/ sender over en god klem ♡Blæææ... Biller i huset OG noen som har ripet bilen min på kjøpesenter parkeringenbuhu.... Og med 12500,- i restskatt sist uke så er jeg LEI akkurat nå
![]()
Kommer alltid en dag for vasking daSkulle vaske i dag, meeeen neida![]()
Å så herlig ♡ krysser fingrene for degDa er det middagslaging.. vært på kafe med ei venninne idag som har termin en uke etter meg! Så koselig å få snakket med en som er på samme sted som meghåper vi føder omkring samme tid og havner på barselgruppe sammen
![]()
Å så herlig ♡Vesla har hvert ute å "jaktet" på blomster til mamma. Vis vedlegget 109203
Takk... Trenger detÅhr så utrolig kjipt!! :/ det er lov å være lei da altså! :/ sender over en god klem ♡
Vaske kan du gjøre en annen dagSkulle vaske i dag, meeeen neida![]()