Og etter at flere nådde 1500.. flere som plutselig har blitt borte litt etter det...Merker det har blitt stillere her etter at flere av vi aktive har fått babyene våre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og etter at flere nådde 1500.. flere som plutselig har blitt borte litt etter det...Merker det har blitt stillere her etter at flere av vi aktive har fått babyene våre
Det også er jo ikke uvanligOg etter at flere nådde 1500.. flere som plutselig har blitt borte litt etter det...
Har ikke noe problem med den.Bare hos meg appen ikke vil i dag?
Android telefonen min.Har ikke noe problem med den.
Hvilken plattform er du på?
Tror det tok en fem-seks dager, men han smitta aldri meg så da holdt det med farris. Lurt å dra til legen og få resept så du blir kvitt detHer sover hun på meg i sofaen.burde vel legge meg snart jeg og
Skal opp tidlig og ringe å få legetime til oss. Grunnet trøsken til mini. Få resept til både henne og meg. For nå gjør det vondt å amme. Sā hun har nok smittet meg eller noe.
Hvor lang tid tok det å se fremgang da din hadde det? Brukte du kun farris?
Huffda! God bedring til dere alle![]()
TakkUff da.
Masse god bedring til dere alle
Hatt det noen ganger på min a telefon.Android telefonen min.
Det virker som om den ikke finner nett, står bare og søker ettet server
Men åpenbart er jeg på nett...
Merker det har blitt stillere her etter at flere av vi aktive har fått babyene våre
God dag! Fin dag her jaGod dag
Har dere en fin dag?
God dag
Har dere en fin dag?
Hva studerer du?God dag
Er på skolen. Begynte ikke før 10 i dag, deilig på en mandag.
Du da?
Ja, jeg har bare ikke klart å lukke den super-duper-helt tror jeg. Jeg er ikke godvenn med min oppdaterte Android.Hatt det noen ganger på min a telefon.
Hjelper å avslutte appen helt (ikke bare lukke den), og så starte den igjen
Tror jeg kunne fått 5 unger jeg om jeg var frisk og fin! Elsker fødsler og babyerDet er sant!
Hadde et fint svangerskap helt til slutten når svangerskapsforgiftningen kom.
Var klippingen og riftene og smerten under sying og i ettertid jeg ikke er klar for helt ennå
Oj. Spennende. Snart din tur nå. Tiden går fort![]()
Jeg er pedagog i barnehageTakkStuderer sykepleie. Får håpe det blir minst en C iaf. Hva jobber du med?
Hva studerer du?
Rolig dag her, bare gjort litt husarbeid.