Felles skravle 2015

Nok en mandag, nok en uke!
God morgen jenter! Er dere klare?!

Oppdatering kl 20:00

2. Kengu 1.728
3. Beckymams 1.607
4. lizzed 1.570
5. Babydilla123 1.561
6. m&m mini 1.485
7. Mirell 1.386
10. Lady_Z 1.274
11. olivia90 1.266
12. Jump 1.190
14. ALN89 1.166
15. Sara 1.150
17. Hope91 1.093
20. Lilleblomst_15 995
23. EJ 902
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 735

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.065 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Tusen takk for oppdateringen :)

Merker at skravlemengden har gått drastisk ned samtidig som tiden lillesøster bruker på puppen har gått kraftig opp :p

ja du har bestemt deg for det? :P
Haha.. jepp! ;-) Han er velkommen før også, men hadde foretrukket det.. så får sambo litt flere dager hjemme ;-) og vi får litt fremgang på rivinga i påsken :-)

Haha.. jepp! ;-) Han er velkommen før også, men hadde foretrukket det.. så får sambo litt flere dager hjemme ;-) og vi får litt fremgang på rivinga i påsken :)
hehe skjønner. Da satser vi på at han kommer etter påsken ;)

Det skjønner jeg deg godt i.
Men da vet du at når du er klar, så har samboeren din allerede gitt klarsignal :)

Det er sant!:)

Var du frisk og fin i svangerskapet? Kunne ønsker jeg også tenkte det... men nå blir det 4 år mellom nr 1 og 2... og OM det blir en til så er det nok 4 år til. Er så sliten av alle plagene...
Hadde et fint svangerskap helt til slutten når svangerskapsforgiftningen kom.
Var klippingen og riftene og smerten under sying og i ettertid jeg ikke er klar for helt ennå

Spent på hvordan jeg vil føle det.. vi tenker to tette - dvs siden vi brukte 2 år før spira satt på denne, tviler jeg på at jeg begynner på no prevansjon (hormonell)..

Er ei som ligger med rier på april nå.. termin noen dager etter meg.. merkelig følelse! :-)
Oj. Spennende. Snart din tur nå. Tiden går fort :)

Det er sant!:)

Hadde et fint svangerskap helt til slutten når svangerskapsforgiftningen kom.
Var klippingen og riftene og smerten under sying og i ettertid jeg ikke er klar for helt ennå

Oj. Spennende. Snart din tur nå. Tiden går fort :)
Ja, det går fort.. formen har vært mye bedre siste uka også, så håper det blir bra de neste også.. litt kvalme idag, men mye mindre vondt ved kynnere og bekkenet har stabilisert seg veldig :-D

Back
Topp