Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klare for hva? Klar for en ny uke, men ikke for fødsel helt ennå ;-)Nok en mandag, nok en uke!
God morgen jenter! Er dere klare?!
tenkte på ei ny uke jaKlare for hva? Klar for en ny uke, men ikke for fødsel helt ennå ;-)![]()
Oppdatering kl 20:00
2. Kengu 1.728
3. Beckymams 1.607
4. lizzed 1.570
5. Babydilla123 1.561
6. m&m mini 1.485
7. Mirell 1.386
10. Lady_Z 1.274
11. olivia90 1.266
12. Jump 1.190
14. ALN89 1.166
15. Sara 1.150
17. Hope91 1.093
20. Lilleblomst_15 995
23. EJ 902
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 735
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.065 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Vet det, men han skal ikke komme før etter påskentenkte på ei ny uke ja![]()
Fødselen din kan jo komme når som helstVesla er født i uke 36
![]()
ja du har bestemt deg for det?Vet det, men han skal ikke komme før etter påsken![]()
Haha.. jepp! ;-) Han er velkommen før også, men hadde foretrukket det.. så får sambo litt flere dager hjemme ;-) og vi får litt fremgang på rivinga i påskenja du har bestemt deg for det?![]()
hehe skjønner. Da satser vi på at han kommer etter påskenHaha.. jepp! ;-) Han er velkommen før også, men hadde foretrukket det.. så får sambo litt flere dager hjemme ;-) og vi får litt fremgang på rivinga i påsken![]()
Det skjønner jeg deg godt i.
Men da vet du at når du er klar, så har samboeren din allerede gitt klarsignal![]()
Hadde et fint svangerskap helt til slutten når svangerskapsforgiftningen kom.Var du frisk og fin i svangerskapet? Kunne ønsker jeg også tenkte det... men nå blir det 4 år mellom nr 1 og 2... og OM det blir en til så er det nok 4 år til. Er så sliten av alle plagene...
Oj. Spennende. Snart din tur nå. Tiden går fortSpent på hvordan jeg vil føle det.. vi tenker to tette - dvs siden vi brukte 2 år før spira satt på denne, tviler jeg på at jeg begynner på no prevansjon (hormonell)..
Er ei som ligger med rier på april nå.. termin noen dager etter meg.. merkelig følelse!![]()
Ja, det går fort.. formen har vært mye bedre siste uka også, så håper det blir bra de neste også.. litt kvalme idag, men mye mindre vondt ved kynnere og bekkenet har stabilisert seg veldig :-DDet er sant!![]()
Hadde et fint svangerskap helt til slutten når svangerskapsforgiftningen kom.
Var klippingen og riftene og smerten under sying og i ettertid jeg ikke er klar for helt ennå
Oj. Spennende. Snart din tur nå. Tiden går fort![]()
Hva studerer du? Masse lykke til i dag daHåper dere får en strålende karakter
![]()
Må vel bare gripe uken, permisjonsstart denne uken, spennendeNok en mandag, nok en uke!
God morgen jenter! Er dere klare?!
Driver du med i dag da? Jeg får Kath på kaffebesøk. Å Vesla er hjemme...Må vel bare gripe uken, permisjonsstart denne uken, spennende![]()
Er i byenDriver du med i dag da? Jeg får Kath på kaffebesøk. Å Vesla er hjemme...![]()
oohh.. Becca skal da?Er i byenskal innom barnas beste, også kjøre becca på Torp
![]()
Til Paris !!!!! Ja har en avtale med Elin også så får seoohh.. Becca skal da?
Er hvertfall hjemme daHvis du vil komme å dulte mage med meg og Kath
Paris faktisk!!! jaja hils å si god tur da! Så får du hilse Elin også! gale damaTil Paris !!!!! Ja har en avtale med Elin også så får se![]()
Sier takkParis faktisk!!! jaja hils å si god tur da! Så får du hilse Elin også! gale dama![]()
Merker det har blitt stillere her etter at flere av vi aktive har fått babyene våreTusen takk for oppdateringen
Merker at skravlemengden har gått drastisk ned samtidig som tiden lillesøster bruker på puppen har gått kraftig opp![]()
Ja men det er vel bare å regne medMerker det har blitt stillere her etter at flere av vi aktive har fått babyene våre