Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg love deg det var! Så nå er leiligheten rein og bekkenet ødelagt igjen....Æsj, så ekkelt![]()
Æsj, dei var ekle!Vis vedlegget 109153
denne brune, motbydelige skapningen her var det.... Snutebille!
Høres herlig ut! :-DKjempe overrasketSå vi har virkelig fått vært kjærester i helgen
![]()
Nå synes jeg det var flere enn vanlig , men mulig jeg tar feilPleier det ikke være det![]()
Er det ikke stort sett alltid sånn daMange her inne fra som er på toppen denne mnd
Har lagt meg med babyen nå. Tror vi sovner snart begge toHva driver dere kvelden til?
Jeg slapper bare av men Ulrik på fanget
Absolutt ikke. Tror ikke jeg greier det. Gjør jeg det er det bare bonusSer du tar mer og mer inn på dagsmålet for hver dag som går.
Prøver du deg?
hørtes deilig utHar lagt meg med babyen nå. Tror vi sovner snart begge to![]()
What? Æsj!! Hater bugs!Kom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!
Jeg hadde dæva! Særiøst noe så ekkelt!!!!!!!!!!Kom hjem etter en super hotellhelg.... til ett hus fult av biller. Små, svarte j****r som hadde flyttet inn over alt! Så nå er leiligheten snudd på hodet. Vasket og støvsugd..... og fortsatt kommer de krypende over gulvet. Gjemmestedet var en pose med fuglefrø, kjøpt på rustad! ÆSJ!!!
Her sover hun på meg i sofaen.burde vel legge meg snart jeg ogHar lagt meg med babyen nå. Tror vi sovner snart begge to![]()
Det gjør vi og... og ennå mer nå!!What? Æsj!! Hater bugs!
Eklere enn eklestJeg hadde dæva! Særiøst noe så ekkelt!!!!!!!!!!
hvordan får du sove i natt!?Eklere enn eklestblæææ... og fortsatt kommer de frem på gulvet her
![]()
Lurer jeg og påhvordan får du sove i natt!?
Vis vedlegget 109153
denne brune, motbydelige skapningen her var det.... Snutebille!
Ikke funnet noen på soverommethvordan får du sove i natt!?