Felles skravle 2015

Typisk. Den hersens renselsen gikk bort etter 2uker, gått uten bind i dagesvis... Men tata! Its back. Ikke mye men må ha på truseinnlegg. Gus så unødvendig!

God kveld! I dag har vært en lang dag. Har fått pakket vekk litt i pappesker og så fraktet en del ting til et minilager :) sitter igjen med vond rygg :p

Vi fikk hjelp av mamma i dag da, var deilig og koselig :) spiste også middag sammen :)

Jeg glemmer både og spise og drikke om dagene :eek:

Drikke er viktig. Du ammer jo, ikke sant? Stort glass drikke når du setter deg ned for å amme. Fylle på underveis. Viktig. Du blir rent forstoppet om du ikke sørger for det. Noe fiber bør dog også ha, og bevegelse, men det får du vel. Alfa og omega ved treg mage er: Vann. fiber, vann, mosjon og VANN!

For all del, sørg for å drikke nok. Drakk en halvliter hver gang jeg ammet jeg i en periode med ny baby.

Typisk. Den hersens renselsen gikk bort etter 2uker, gått uten bind i dagesvis... Men tata! Its back. Ikke mye men må ha på truseinnlegg. Gus så unødvendig!

Det kommer jo noe litt ekstra etter en viss tid, sårskropen som kommer eller noe sånn? I don't know, tror jeg blødde i 8 uker med begge jeg...

Drikke er viktig. Du ammer jo, ikke sant? Stort glass drikke når du setter deg ned for å amme. Fylle på underveis. Viktig. Du blir rent forstoppet om du ikke sørger for det. Noe fiber bør dog også ha, og bevegelse, men det får du vel. Alfa og omega ved treg mage er: Vann. fiber, vann, mosjon og VANN!

For all del, sørg for å drikke nok. Drakk en halvliter hver gang jeg ammet jeg i en periode med ny baby.
Drikker enormt med vann jeg nå, i frykt for å bli hard i magen. Det funker utmerket, har ennå ikke hatt problemer med nr 2 etter fødsel :)

Det er som du sier, VANN er viktig :)

Må bli flinkere da. Får få sambo til å minne meg på å drikke vann. Jeg er ikke tørst - eller sulten om dagene. Og det slår aaaaldri feil. Lager jeg meg mat og har planer om å spise.. Da vokner mini for enten mat eller kos. Og det må skje med en gang!
Derav blir det lite mat igrunn :o

Jeg husker det med mat, og baby ja.

Men gjør det til en vane, stort glass når du skal amme. Hver gang (vel, ikke om du ammer i halvsøvne på natta)

Må bli flinkere da. Får få sambo til å minne meg på å drikke vann. Jeg er ikke tørst - eller sulten om dagene. Og det slår aaaaldri feil. Lager jeg meg mat og har planer om å spise.. Da vokner mini for enten mat eller kos. Og det må skje med en gang!
Derav blir det lite mat igrunn :o

I starten for meg måtte eg alltid ha ei flaske med vatn og ei med ferdigblanda husholdningssaft. Fekk ikkje i meg mat generelt - hadde for mykje adrenalin i kroppen. Safta var omtrent det einaste eg fekk i meg av energi den første mnd.
Det at det var iskaldt - alltid isbetar oppi, hjalp :)

Jeg hadde "amerikansk kjøleskap " når jeg hadde babyer. Iskaldt vann og isbiter i døra. Genialt

• Liker
Reactions: EJ
I starten for meg måtte eg alltid ha ei flaske med vatn og ei med ferdigblanda husholdningssaft. Fekk ikkje i meg mat generelt - hadde for mykje adrenalin i kroppen. Safta var omtrent det einaste eg fekk i meg av energi den første mnd.
Det at det var iskaldt - alltid isbetar oppi, hjalp :)
Kanskje jeg skal prōve saft og:)

Det er rart å tenke på at neste søndag vet jeg kanskje at jeg ikke lenger hører til her...

Jeg hadde "amerikansk kjøleskap " når jeg hadde babyer. Iskaldt vann og isbiter i døra. Genialt
På sykehuset hadde de sånn isbitemaskin som spydde ut små isbiter og vann. Helt genialt, og det er det eneste jeg savner ved sykehuset :P Iskaldt vann gjør det enklere å få i seg nok :)

Back
Topp