Felles skravle 2015

Det er helt vilt. Ungen nekter å bruke annet enn frostkjoler i tillegg.. Fin film, men man blir lei :p løvenes konge er den beste! :D
Hehe.. Hvor gammel er hun? Her er det mest i barnehagen, er blitt skikkelig påvirket av de andre barna der. Men Brannmann Sam er like populær, så bytter litt på hvilken sang som synges mest ;)

Hehe.. Hvor gammel er hun? Her er det mest i barnehagen, er blitt skikkelig påvirket av de andre barna der. Men Brannmann Sam er like populær, så bytter litt på hvilken sang som synges mest ;)
.. Du kan stole på han, stole på brannman sam! :D

Branmann sam og kalle klovn husker jeg at jeg likte godt :)

Noen ganger savner jeg barsel, da fikk jeg sove flere ganger om dagen.
Det har jeg ikke fått tid til her hjemme.
Ulrik hadde økedøgn i natt, eller så var han bare veldig urolig siden det var første natten hjemme og ukjent, jeg vet ikke, men sov, det gjorde han ikke.
Når mannen stod opp i 6.30 tiden hadde jeg sovet totalt rett under 2 timer..
Fikk heldigvis en 2,5-3 timers søvn etter han stod opp, men jeg er sliten i dag.

Til vanlig (dersom jeg kan si det etter 3 dager) så sover han 4-5 timer i strekk om natten.
Håper han gjør det i natt også

Hun blir 3 år nå i mai. Frost meg her og frost meg der, hun har elsket frost siden hun så den for første gang for over et år siden. Hun kan se annet og, men frost står høyest :p Var kledd ut som Anna på karneval og var i 100 på disney on ice :p de er søte da :)

Hun blir 3 år nå i mai. Frost meg her og frost meg der, hun har elsket frost siden hun så den for første gang for over et år siden. Hun kan se annet og, men frost står høyest :p Var kledd ut som Anna på karneval og var i 100 på disney on ice :p de er søte da :)
Ja, det kan jeg tenke meg :) Går helt inn i det!

Hadde det heldigvis på opptak, så da fikk jeg sett det fra starten :)
Opptak er genialt!
Her har vi sånn håplaus Canal Digital, som aldri funkar, så tør ikkje stole på at den tar opp lenger...

Back
Topp