Felles skravle 2015

Oppdatering kl 09:00

3. Kengu 1.643
4. Beckymams 1.580
5. lizzed 1.507
6. Babydilla123 1.486
7. m&m mini 1.425
8. Mirell 1.361
10. olivia90 1.243
11. Lady_Z 1.221
13. Jump 1.180
14. ALN89 1.083
17. Sara 1.033
18. Hope91 1.017
23. Lilleblomst_15 862
24. EJ 830
26. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 693

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 968 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Sakte menn sikkert ;) hehe

Jump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter termin ;)
Hurra! Så heldig at du slapp å gå så lenge over :)

Snart helg, snart helg. Bare noen få timer.

Og her er det veldig stille ;-) blir sikkert godt med helg! Håper dere får en fin tacomiddag sammen idag! :-)
Mannen rekker neppe middag.

Men jeg og ungene skal spise taco hos min bror, så vi skal nok få det kjekt. Men savner mannen

Mannen rekker neppe middag.

Men jeg og ungene skal spise taco hos min bror, så vi skal nok få det kjekt. Men savner mannen
Æsj.. det skjønner jeg! Kjedelig når man får forhåpninger og de ikke innfrir! Håper at dere i hvert fall kan nyte helga sammen!

Oppdatering kl 09:00

3. Kengu 1.643
4. Beckymams 1.580
5. lizzed 1.507
6. Babydilla123 1.486
7. m&m mini 1.425
8. Mirell 1.361
10. olivia90 1.243
11. Lady_Z 1.221
13. Jump 1.180
14. ALN89 1.083
17. Sara 1.033
18. Hope91 1.017
23. Lilleblomst_15 862
24. EJ 830
26. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 693

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 968 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Tusen takk for oppdateringen :)

Æsj.. det skjønner jeg! Kjedelig når man får forhåpninger og de ikke innfrir! Håper at dere i hvert fall kan nyte helga sammen!
Det håper jeg. For neste fridag for familien samlet ettet denne helga er 11.4 etter at han jobber hele påska

Jeg har sovet/slumret lenge og gått en runde med bikkja.. sitter og koser meg med melon og en god bok :) du da?
Har sovet på formiddagen, og nå har jeg akkurat puslet litt med noe klær jeg har strikket. Skylt opp og dampet. Blir lett liggende i en haug lenge etter at det er ferdig, så godt å få det gjort! :)

Har sovet på formiddagen, og nå har jeg akkurat puslet litt med noe klær jeg har strikket. Skylt opp og dampet. Blir lett liggende i en haug lenge etter at det er ferdig, så godt å få det gjort! :)
Ja, deilig med alt som er gjort.. hadde ikke du termin i disse dager?

Ja, deilig med alt som er gjort.. hadde ikke du termin i disse dager?
Jo, det stemmer! Termin er i dag.. Spennende dette her! Men tenker han ikke kommer før helt i slutten av måneden. Så får jeg heller ta det positivt om det blir før :)

Jo, det stemmer! Termin er i dag.. Spennende dette her! Men tenker han ikke kommer før helt i slutten av måneden. Så får jeg heller ta det positivt om det blir før :)
Det jeg tenker også! Forberede seg på maks overtid, og ta det som en bonus om han kommer før :-)

Det jeg tenker også! Forberede seg på maks overtid, og ta det som en bonus om han kommer før :)
Ja, det tror jeg er lurt! Gikk litt i kjelleren sist gang, da gikk jeg maks over her. Så har hele tiden vært innstilt på det denne gangen for å gjøre det lettere for meg selv psykisk :)

Ja, det tror jeg er lurt! Gikk litt i kjelleren sist gang, da gikk jeg maks over her. Så har hele tiden vært innstilt på det denne gangen for å gjøre det lettere for meg selv psykisk :)
Skjønner! Det er min første, men siden mamma gikk over begge gangene forventer jeg det samme..

Skjønner! Det er min første, men siden mamma gikk over begge gangene forventer jeg det samme..
Ja, det gjorde for så vidt min mamma også, men jeg tenkte ikke at det var en sammenheng likevel. Da var det jo heller ikke så vanlig med ultralyd for å sjekke termin. (Eller dvs det spørs jo hvor gammel du er selvsagt.. ;) )

Ja, det gjorde for så vidt min mamma også, men jeg tenkte ikke at det var en sammenheng likevel. Da var det jo heller ikke så vanlig med ultralyd for å sjekke termin. (Eller dvs det spørs jo hvor gammel du er selvsagt.. ;) )
Aner ikke om hun ble undersøkt med ultralyd.. jeg er 28.. bare vet at brodern ble født 13 dager over og jeg 15 dager over.. Bare tenker at det sikkert blir likt.. men fint om det starter før også.. men kan vente til over påske synes jeg :-)

Aner ikke om hun ble undersøkt med ultralyd.. jeg er 28.. bare vet at brodern ble født 13 dager over og jeg 15 dager over.. Bare tenker at det sikkert blir likt.. men fint om det starter før også.. men kan vente til over påske synes jeg :)
Ja, er jo best om de kommer rundt termin av seg selv.

Back
Topp