Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nvm, fikk logget innNoen som har opplevd å bli logget ut av app'en uten å få logget seg inn igjen??
Kom akkurat inn igjen nå, etter at den først påsto passordet var feilNoen som har opplevd å bli logget ut av app'en uten å få logget seg inn igjen??
Noen som har opplevd å bli logget ut av app'en uten å få logget seg inn igjen??
Kom akkurat inn igjen nå, etter at den først påsto passordet var feil
Takk for svarFleire gonger... Men ikkje i dag. Da anbefalar dei at du ventar i rundt 15 min før du prøver igjen. Og ikkje trykk på den nytt passord knappen - da tar det lengre tid.
Om du fortsatt sliter - send Mail til Tamara![]()
Det sa appen her ogKom akkurat inn igjen nå, etter at den først påsto passordet var feil
Men i dag er jo fredag, en fin dag!Æsj ! Hadde ikke bv klikka så hadde jeg greid 1000 innlegg
Ja det er santMen i dag er jo fredag, en fin dag!
Den følelsen er deiligAndre milepæl nådd, 12+0! Deilig!
Hvem/ hva er det ?God morgennoen som vet noe om Jump?
God morgennoen som vet noe om Jump?
Får håpe hun har fått møte prinsen sin nå daIkkje høyrt eller sett ho.
God morgenGod morgon, allesnart helg
![]()
Jump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter terminGod morgennoen som vet noe om Jump?
Woho, gratulerer! Gleder meg til update senereJump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter termin![]()