Felles skravle 2015

Jump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter termin ;)

Gratulera så masse ❤️❤️❤️❤️

Jump er sulten og trøtt.. venter på at mine to syvsovere skal våkne. Mannen har jo stort sett sovet i natt, mens min søvn var heller begrenset der jeg lå med mini. Hadde ikke hjerte til å la den lille bylten ligge i egen seng og gråte. Vi har det alle fint, skal nok komme med bedre update senere. Og du fikk rett, han kom da i går, dagen etter termin ;)

Gratulerer :)
Kos dere masse med det nye medlemmet;)

Jaaa :) hurra!!! Gratulerer så mye snuppa mi :) endelig fikk du møte prinsen din. Nyt tiden du har nå. Gleder meg til oppdatering ;)

Gratulerer.

Klart en sånn liten ny kropp ikke skal ligge alene og gråte.

Weee :) Gratulerer :) Kos deg med masse :) Gleder meg til oppdatering :)

Gratulerer så mye med babyen

Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre mer :-D

Ikke muskulært. Er i skambeinet:(
Ok. Spørs jo veldig hva slags nåler hun setter - har hun akupunkturutdanning kanskje hun kan lindre noe, mens det som er mest vanlig er triggerpunktbehandling med nåler, noe som påvirker musklene.. jeg har bare erfaring med det siste ;-)

Ok. Spørs jo veldig hva slags nåler hun setter - har hun akupunkturutdanning kanskje hun kan lindre noe, mens det som er mest vanlig er triggerpunktbehandling med nåler, noe som påvirker musklene.. jeg har bare erfaring med det siste ;-)

Det jeg ser for meg og egentlig. Men jeg skal på bassengtrening i dag, så jeg kan jo høre med henne:) Jeg fikk jo noen øvelser å gjøre hjemme, men jeg får vondt av dem:(

Det jeg ser for meg og egentlig. Men jeg skal på bassengtrening i dag, så jeg kan jo høre med henne:) Jeg fikk jo noen øvelser å gjøre hjemme, men jeg får vondt av dem:(
Hvis du får vondt av den bør du ikke gjøre dem.. da er de for tunge for deg eller du klarer ikke gjøre de riktig..

Da stikker jeg og leverer i barnehagen :) snakkes snart folkens!

Hvis du får vondt av den bør du ikke gjøre dem.. da er de for tunge for deg eller du klarer ikke gjøre de riktig..

Jeg ga meg:(
Også fikk jeg nettopp mld om at bassengtreninga er avlyst i dag, så nå ble dagen min litt ødelagt:(

Jeg gav meg:(
Også fikk jeg nettopp mld om at bassengtreninga er avlyst i dag, så nå ble dagen min litt ødelagt:(
Ånei, så kjedelig! :-( går ikke an å dra i et oppvarmet basseng og gjøre øvelser på egenhånd?

Ånei, så kjedelig! :-( går ikke an å dra i et oppvarmet basseng og gjøre øvelser på egenhånd?

Joda, det var visst bare å dra dit for egentrening. Men jeg tenkte jo jeg skulle snakke litt med henne og

Joda, det var visst bare å dra dit for egentrening. Men jeg tenkte jo jeg skulle snakke litt med henne og
Ja, forstår at det er kjipt.. men da får du i alle fall vært litt i vannet! Du får ringe henne og spørre litt.. hvis hun er borte idag, kan du jo ringe på mandag ;-)

Ja, forstår at det er kjipt.. men da får du i alle fall vært litt i vannet! Du får ringe henne og spørre litt.. hvis hun er borte idag, kan du jo ringe på mandag ;-)

Fikk ny time til onsdag, så venter til da. Føles bare så lenge til akkurat nå:p hehe

Oppdatering kl 09:00

3. Kengu 1.643
4. Beckymams 1.580
5. lizzed 1.507
6. Babydilla123 1.486
7. m&m mini 1.425
8. Mirell 1.361
10. olivia90 1.243
11. Lady_Z 1.221
13. Jump 1.180
14. ALN89 1.083
17. Sara 1.033
18. Hope91 1.017
23. Lilleblomst_15 862
24. EJ 830
26. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 693

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 968 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 20 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Back
Topp