Vet det.. og stelleveske vant jeg forrige mnd.. og har krybbe som bestefar har laget.. så... men pysj kunne jeg tenkt meg ;-)Jada, er bare stelleveska og krybben som har krav om 1500![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det.. og stelleveske vant jeg forrige mnd.. og har krybbe som bestefar har laget.. så... men pysj kunne jeg tenkt meg ;-)Jada, er bare stelleveska og krybben som har krav om 1500![]()
Jeg ønsker meg krybba, men tviler på at jeg vinner denVet det.. og stelleveske vant jeg forrige mnd.. og har krybbe som bestefar har laget.. så... men pysj kunne jeg tenkt meg ;-)
Ja vi får se.. aner ikke hvor aktiv jeg er i april.. spørs når lillegutt melder sin ankomstJeg ønsker meg krybba, men tviler på at jeg vinner denmen gleder meg til å se hva som skjer i april
![]()
Det hørtes jo ikke lite godt ut da!!!Ååå der kom samboeren hjem med reker ♡ yay![]()
![]()
Sover dere i kveld jenter? Tror jeg skal legge meg snart... hadde en elendig natt![]()
Akkupunktur tenker du på?Noen som har testet nåler mot bekkenløsning her?
Lurer på om jeg skal spørre fysio om jeg kan få noen
Akkupunktur tenker du på?
Ligger i sofaen med to varmeflasker.... håper morgendagen er bedre.Har prøvd å gå tur med vofsenhehe
Hvordan er formen din?
Ligger i sofaen med to varmeflasker.... håper morgendagen er bedre.
Har ikke testet det, men hvis plagene er muskulære kan det jo hjelpe.. blir jo et alternativ til massasje..Noen som har testet nåler mot bekkenløsning her?
Lurer på om jeg skal spørre fysio om jeg kan få noen
Det skjønner jeg veldig godt, de små tar mye tidJa vi får se.. aner ikke hvor aktiv jeg er i april.. spørs når lillegutt melder sin ankomst
Ikke muskulært. Er i skambeinetHar ikke testet det, men hvis plagene er muskulære kan det jo hjelpe.. blir jo et alternativ til massasje..![]()
NattaSovnet på sofa jeg. Nå har jeg flyttet til senga.
Sov godt![]()
Sov godt!Sovnet på sofa jeg. Nå har jeg flyttet til senga.
Sov godt![]()
Uff... masse lykke til. Enebolig?