Felles skravle 2015

Det er totalt uaktuelt, med tak som riiiiiiver med cirka 3-4 min mellomrom, og blodig slim... Tror jeg står over. Og etter at jeg fortalte gubben om slimproppen i går, tror jeg han gjerne vil holde seg langt vekk. Det var vist noe av det ekkleste han har hørt om :P
Gode nyheter! Wee :) håper du snart har prinsen i armene dine ;)

Sms nå, han kommer ikke hjem til legging i dag, slik vi hadde tenkt. Men, det gjør han med håp om felles tacomiddag i morgen. Altså, jobbe ekstra i dag for å rekke middag i morgen.

Fredager er tacodagen vår, men jeg lager ikke taco til tre, så taco har vi bare de fredagene han er hjemme. Det blir da årets tredje taco. Jepp. Vi kan jo håpe, jeg forteller det ikke til ungene før det er bekreftet når jeg drar hjem i morgen at han er like bak meg i løypa og hjemme senest 17.
Håper på det!

Det er totalt uaktuelt, med tak som riiiiiiver med cirka 3-4 min mellomrom, og blodig slim... Tror jeg står over. Og etter at jeg fortalte gubben om slimproppen i går, tror jeg han gjerne vil holde seg langt vekk. Det var vist noe av det ekkleste han har hørt om :P
Snart baby!!!

Skjønner du savner familielivet Sara.

Ja, på en måte er jeg nesten vant til det, det har vært sånn lenge. Det var jo ikke som om vi spiste middag sammen i hverdagen før jul heller, da kom han ofte hjem til å spise sammen med ungene når de spiste kveldsmat. Siden september, mer eller mindre.

Jeg lengter etter at han har en jobbhverdag som er mer kompatibel med familielivet.

Sms nå, han kommer ikke hjem til legging i dag, slik vi hadde tenkt. Men, det gjør han med håp om felles tacomiddag i morgen. Altså, jobbe ekstra i dag for å rekke middag i morgen.

Fredager er tacodagen vår, men jeg lager ikke taco til tre, så taco har vi bare de fredagene han er hjemme. Det blir da årets tredje taco. Jepp. Vi kan jo håpe, jeg forteller det ikke til ungene før det er bekreftet når jeg drar hjem i morgen at han er like bak meg i løypa og hjemme senest 17.

Krysser fingrene for at han får det til

Sender deg en god klem jeg <3 Kan ikke være helt bare bare :(

Måtte inn i denne tråden for å se om Jump hadde skrevet noe mer her enn inne på marsgruppa. Det hadde hun ikke, så nå er jeg spent på om det er fødsel på gang :)

Hvordan går det ellers med kroppen din da? :)
Høres jo greit at han ilke skriker så mye da:)
Skal mannen være hjemme et par uker eller?

Mannen skal være hjemme et par uker, ja.
Når det gjelder meg, jeg har det vondt og er mørbanket, men har den mye bedre enn jeg egentlig hadde forventet

Mannen skal være hjemme et par uker, ja.
Når det gjelder meg, jeg har det vondt og er mørbanket, men har den mye bedre enn jeg egentlig hadde forventet

Bra det er bedre enn forventet da, og at mannen skal være hjemme så han lan hjelpe deg når du trenger det.
Fikk du lille prinsen opp på brystet som ønsket da? :)

Vel, da får jeg lage kveldmat, stelle unger og legge dem, så snakkes vi etterpå.

Da bør jeg ha tømt oppvaskmaskina først, men det tenker jeg gjøre mens de spiser sånn at jeg kan sette meg ned med madam secretary når de har sovnet.

Måtte inn i denne tråden for å se om Jump hadde skrevet noe mer her enn inne på marsgruppa. Det hadde hun ikke, så nå er jeg spent på om det er fødsel på gang :)
Jaaa :) er så spennende :)

Jeg er også spent.. sist hun skrev noe var det hyppige rier iaf, men ikke like kraftige som hun ønsket.. men det er noen timer siden :-)

Back
Topp