Felles skravle 2015

God morgen jenter! Sovet godt?
God morgen :) Nei her har det ikke blitt mye god søvn :/ våknet og var dårlig, ble en date med toalettet og kastet opp. fått i meg litt vann og mariekjeks, så jeg håper jeg får noen timers søvn nå når samboeren er stukket på jobb :)

Vært mye oppe i natt og sovnet seint.. men nå er jeg våken og skal snart ta en dusj tror jeg :-)
God morgen :) Nei her har det ikke blitt mye god søvn :/ våknet og var dårlig, ble en date med toalettet og kastet opp. fått i meg litt vann og mariekjeks, så jeg håper jeg får noen timers søvn nå når samboeren er stukket på jobb :)

Fælt å si det. Men det er godt å høre at det ikke bare er meg som ikke sover om natta. Har liggi å vridd meg hele natta. Men oppe er jeg.

Fælt å si det. Men det er godt å høre at det ikke bare er meg som ikke sover om natta. Har liggi å vridd meg hele natta. Men oppe er jeg.
Ja, alltid godt å vite at man ikke er alene.. vondt i ryggen av å ligge i senga jeg.. savner å ligge på magen altså!

Ville kanskje gått meg en tur :) om du klarer det. Men ha med tlf :p
Sånn som det er nå kan jeg gå ja, så får vel bare få noe ordentlig tøy på ;) Tenker jeg får gjøre sånn som de sa man burde gjøre etter fødselen. De første trille-turene burde være i stjerneformasjon. I den forstand at man går litt vekk hjemmefra, og snur igjen, og går litt vekk og snur. Så man ikke plutselig står fem km hjemmefra og har problemer :P

å så spennende :D håper det blir baby idag da <3
masse lykke til, og slapp godt av og samle krefter :D <3
Akkurat nå er jeg litt skeptisk.. Nå er det god pause mellom takene. Men, det er vel ganske normalt også :P Men kroppen jobber hvertfall!

Akkurat nå er jeg litt skeptisk.. Nå er det god pause mellom takene. Men, det er vel ganske normalt også :p Men kroppen jobber hvertfall!
huff ja jeg skjønner det veldig godt, meeen så skal det vell bli godt å bli ferdig å få babyen i hendene også :D <3

Jeg har også prøvd en gang før, med noe kjedelig resultat. I går... NAM! Men ble alt for mye, burde delt en kopp med kjæresten, det ville vært mer enn nok. Hadde litt lyst til å kaste opp etter at jeg hadde lagt meg :P
Haha, det skjer ofte meg :p hehe

Hmm burde vel sjekke skatten jeg også... må også huske å endre skattekortet mtp at jeg ikke kjører nok på jobb til å få no tilbake på det i år..

Lurt å passe på at skattekortet er rett, ja.

Back
Topp